دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی دامپزشکی کردستان گفت: امسال پنج میلیون نوبت‌سر انواع دام سبک و سنگین در استان بصورت رایگان علیه بیمارهای مختلف واکسینه شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر، 2 هزار و 617 انشعاب برق غیرمجاز در استان شناسایی شد که بیشترین آن مربوط به سنندج بود.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از لغو امتحانات دانش‌آموزان در همه مقاطع تحصیلی شهری و روستایی استان در فردا خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: با توجه به بارش برف و کولاک در نقاط مختلف استان، هم اکنون تردد در گردنه‌های استان با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس پلیس راه کردستان ضمن اشاره به ممنوعیت تردد کشنده در هفت محور استان، از رانندگان خواست به دلیل بارش برف و لغزنده بودن جاده‌ها از تردد در محورهای مواصلاتی استان اجتناب کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان با اشاره به آغاز بارش برف و باران در مناطق مختلف استان گفت: پیش‌بینی می‌شود این سامانه بارشی تا روز شنبه هفته آینده در استان فعال باشد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: رسانه‌ها مسائل و مباحث محیط زیستی را به دلیل اهمیت و اثرگذاری آن با دقت بیشتری انعکاس دهند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با تاکید بر حمایت از هنرمندان و فعالیت‌های هنری گفت: یکی از مهمترین شاخصه های این استان تولید آثار هنری ناب در در سطح ملی و بین المللی توسط هنرمندان است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر گزینش دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و 875 پرونده گزینشی در این دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت است که از این تعداد هزار و 500 مورد آن تعیین تکلیف شد و برای باقی پرونده‌های گزینشی نیز تا پایان امسال رای صادر می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: رسانه‌های کردستان تعامل بسیار خوبی در زمینه انعکاس خدمات و فرهنگسازی حفاظت از منابع خدادادی دارند ولی تخصصی شدن این حوزه نیازمند رسانه مستقل است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بنا بر اعلام مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، آزمون جامع پیش درمانگاهی دامپزشکی روز پنج شنبه 11 اسفند در شهر‌های تبریز، ارومیه، سنندج، کرج، شهرکرد، کازرون، بابل، گرمسار، شبستر، شوشتر، بافت جمعاً 11 شهرستان و واحد علوم و تحقیقات در تهران برگزار می‌شود. همچنین آزمون بورد تخصصی دامپزشکی به صورت متمرکز در شهر تهران (واحد...

خبرگزاری مهر

جمعی از کتابفروشان در واکنش به اخبار راه‌اندازی «سامانه فروش کتاب» و تخصیص یارانه خرید مجازی کتاب از کتابفروشی‌ها خواستار تخصیص این یارانه به خریدهای حضوری شدند.

خبرگزاری مهر

آزمون جامع پیش درمانگاهی دامپزشکی و آزمون بورد تخصصی گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در صبح پنج شنبه 11 اسفند ماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه سنجش نوآموزان استان از 24 دی آغاز می شود، گفت: آموزش و پرورش کردستان آماده اجرای این طرح به صورت مناسب است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان با بیان اینکه انتخاب رسانه برای انتقال سریع فرهنگ و حساسیت زایی نسبت به تقویت حفاظت از منابع طبیعی، اهمیت قابل توجهی در موفقیت سیاست ها و تحقق اهداف حفاظتی عرصه‌های طبیعی دارد گفت: رسانه ها باید حساسیت های منابع طبیعی را برجسته کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه، 147 میلیون مترمکعب گاز سی ان جی در استان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال، چهار درصد بیشتر است.