دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - امام جمعه سنندج از تلاش و بصیرت نیروهای امنیتی به ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) به واسطه رصد و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان تقدیر کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: هشت هزار و 65 فقره شغل در حوزه صنعت، معدن و تجارت از ابتدای سال جاری تاکنون در سامانه رصد اشتغال استان ثبت شده است.

وب‌گاه ورزش سه

سنندج - «مهران نیازی» بوکسور جوان سنندجی رکورد سریعترین مشت‌زنی جهان را به نام خود ثبت کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی مسیر رستگاری جامعه بشری را هموار می‌کند بر تلاش برای انس بیشتر آحاد مختلف جامعه با کلام الهی تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: تردد در گردنه ژالانه در محور ارتباطی سروآباد به پاوه به دلیل بارش برف و کولاک فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل ثبت احول کردستان گفت: شهروندان متقاضی تغییر و ثبت آدرس جدید می‌توانند به صورت رایگان نشانی جدید خود را در درگاه اینترنتی NCR.IR ثبت کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - بارش نخستین برف زمستانی همزمان با اولین روز دی ماه در برخی از نقاط استان کردستان آغاز شده است و طبق پیش بینی هواشناسی این بارش‌ها تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از تارنمای مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، یکی از برنامه‌ها و سناریو‌هایی که دشمنان نظام در جریان و ادامه اغتشاشات و آشوب‌های چند ماه گذشته در جهت تضعیف امنیت ملی جمهوری اسلامی در دستور کار خود قرار داده‌اند، ترور و به شهادت رساندن علمای اهل سنت نظام که صبغه و سوابق و مواضع انقلابی و ولایی دارند، می‌باشد که تازه‌ترین آن به شهادت رساندن مولوی...

خبرگزاری مهر

سنندج - «مهران نیازی» بوکسور جوان سنندجی رکورد سریعترین مشت‌زنی جهان را به نام خود ثبت کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: در سال جاری 182 اتاق بهداشت به منظور ارتقای سلامت جسمانی دانش‌آموزان در سطح مدارس استان دایر شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - با اجرا و تکمیل طرح‌های بزرگی مانند آبرسانی به سنندج، ایجاد زنجیره فولاد، احداث پتروشیمی بعثت و طلای سقز و آغاز مرحله نخست عملیات اجرایی منطقه آزاد توسط دولت سیزدهم در استان کردستان می توان امیدوار بود دوران عقب افتادگی صنعتی و اقتصادی کردستان پایان یابد و فصل جدیدی در این استان آغاز شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه حل اختلاف کردستان گفت: در حال حاضر 49 محکوم قطعی به قصاص نفس در استان وجود دارند که امیدواریم با تلاش صلح یاران در جهت اخذ رضایت از اولیای دم نتایج مطلوبی به دست آوریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تعدادی دیگر از کسانی که در اعتراضات اخیر بازداشت شده بودند در 24 ساعت گذشته آزاد شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: 107 هزار هکتار از اراضی زیرپوشش طرح جهش تولید در استان، از بیمه کشاورزی برخوردار شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - "مهران نیازی" جوان سنندجی توانست رکورد سریعترین مشت‌زنی گینس را جابجا و این عنوان را به نام خود ثبت کند.