دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - شرکت گاز کردستان به خاطر 800 متر حفاری و لوله‌گذاری در خیابان "لنج آباد" مریوان با شهرداری این شهر به مشکل برخورده و کار اتمام گازرسانی به 19 روستا و شهر چناره، معطل این قضیه است.

خبرگزاری تسنیم

آقای ثنایی ناظم مدرسه، باید برای تأیید مأموریتش به بیمارستانی که جنازه من آنجا بودم می‌آمد. در بیمارستان به او گفتند پیکر چند شهید را با خودت به قروه ببر. وارد سردخانه که شد روی کاور اسم "بهنام نظری" را دید و گفت بدن او هنوز گرم است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون امور بازرگانی، توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: امسال 325 فقره کارت بازرگانی در استان تمدید و صادر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت‌الاسلام خانی امام محله شهرستان بابک گفت: نگین‌های فیروزه‌ای زیبایی به همراه شاخه گل تهیه کردیم و سرجاده ترانزیتی یزد به بندرعباس جلوی کامیون‌داران را گرفتیم و به آنان اهدا کردیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل کشور در خصوص پروژه‌هایی که در سال آینده قرار است که افتتاح شود به خبرنگار مهر گفت: 5 پروژه ریلی است که پیشرفت چشمگیری داشته و می‌توان گفت که تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید البته به غیر از این 5 پروژه؛ پروژه‌های دیگری هم است که وجود دارد، اما پیشرفت آنان...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: از محل مصوبات سفر رییس جمهور به کردستان، هزار و 500 میلیارد تومان به راه‌های روستایی استان اختصاص پیدا کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرمخابرات منطقه کردستان گفت: با اتصال13روستای استان به اینترنت در سال جاری، تعداد روستاهای دارای اینترنت پرسرعت ADSL به 586 مورد افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان سقز یک دستگاه خودرو "تویوتا لندکروز"قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال کشف شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: 120 دستگاه ادوات کشاورزی در قالب طرح جهش تولید در دیمزارهای استان خریداری شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور گفت: دولت وظایف خود را در راستای پیشرفت کشور دنبال می کند و اجازه نمی دهد که تغییر اولویت داده شود زیرا خواسته اصلی دشمن بازداشتن دولت از مسائل اصلی کشور است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس اداره نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا از امروز آغاز شد و تا 30 آذر ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

خیراله خادمی گفت: در بخش ریلی 5 پروژه است که مجموع این 5 پروژه 561 کیلومتر بوده که تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: در حال حاضر هفت هزار واحد مسکن ملی برای متقاضیان در شهرهای مختلف استان در حال ساخت است که بیش از سه هزار و 500 واحد آن در سنندج قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: حجت‌الاسلام حکمتی‌نیک گفت: اختلافات آمریکا با ایران تنها مربوط به یک سلیقه سیاسی خاص نیست، جمهوری خواه و دموکرات، ترامپ و بایدن با ایران دشمنی می‌کنند، چرا که آنها حافظ منافع صهیونیست‌ها هستند.