دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: 27 پایگاه امداد و نجات این جمعیت در جاده‌های مواصلاتی استان در زمستان به مردم خدمات می دهند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار از محل مصوبات سفر رییس جمهور به کردستان، به اصلاح نقاط حادثه‌خیز استان اختصاص یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: چهار هزار و 61 فقره پرونده مربوط به تخلف در یک سال اخیر در بازار استان تشکیل شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان گفت: شاخص برخورداری از طرح هادی روستایی در کشور 54 درصد و این رقم در استان 43 درصد یعنی 11 درصد کمتر از میانگین کشوری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

حضور رئیسی و دولت او از این استان به آن استان و صرف اوقات تعطیل هفته هم برای مردم، نشان از همت بالای او و دولتش برای رفع مشکلات و کاستی های پیش رو دارد و نباید از این ویژگی دولت او به راحتی عبور کرد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز تحقیقات نظامی در سال‌های دفاع مقدس توسط سردار بکایی و عده‌ای از اساتید دانشگاه تاسیس شده و منشا خدمات و نوآوری‌های بسیاری در صنعت نظامی کشور می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی کردستان گفت: 956 پرونده مالیاتی به ارزش افزون بر 49 میلیارد ریال برای خودروهای لوکس در استان تشکیل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس کل دادگستری مازندران در رابطه با وقوع درگیری محدود در یکی از بندهای زندان قائم‌شهر، گفت: در پی وقوع درگیری میان تعدادی از زندانیان یک بند در زندان قائمشهر، جو این بند برای ساعتی متشنج شد که در نهایت با ورودِ فوری نیروهای حفاظت زندان خاتمه یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دانشگاه علوم پزشکی کردستان، در چهار محور اصلی تحقیقات و فناوری موفق به کسب رتبه برتر در میان دانشگاههای علوم پزشکی کشور در سال 1400 شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری کردستان گفت: 500 میلیارد تومان برای حمایت از واحدهای فناور، مراکز رشد و واحدهای شتاب‌دهنده و نوآور استان اختصاص یافت.

وب‌گاه گسترش

معاون امور بازرگانی، توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: امسال 325 فقره کارت بازرگانی در استان تمدید و صادر شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: کشت قراردادی در سال زارعی جاری در سطح 14 هزار و 730 هکتار از اراضی آبی استان اجرا شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل بهزیستی کردستان گفت: پویش "یلدای مهربانی" با هدف کمک به نیازمندان و مددجویان زیرپوشش این نهاد و به منظور فراهم کردن سبد معیشیتی شب یلدا در استان راه‌اندازی شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان، گفت: از اول امسال تا پایان آبان چهار میلیون و 500 هزار تن انواع کالا به مقاصد داخل و خارج این استان جابجا شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان بر لزوم نوآوری و تحول در روابط عمومی استانداری تاکید کرد و گفت: روابط عمومی دستگاه ها به ویژه استانداری در صورتی موفق است که یک قدم جلوتر از رسانه‌ها باشد.