دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرامور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کردستان گفت: از اول امسال تا پایان آذر، 761 میلیارد و 230 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان استان پرداخت شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: بارش برف و لغزندگی سطح جاده‌های استان موجب اختلال در تردد وسایل نقلیه شده و در برخی نقاط از جمله گردنه‌ها تردد تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: سامانه فعال بارشی که از روز پنجشنبه در استان آغاز شد تا صبح دوشنبه ادامه دارد و برای اواسط هفته جاری (روزهای دوشنبه و سه‌شنبه) شرایط یخبندان پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: فتنه سال 1388 تاثیر زیادی بر بخش‌های مختلف کشور داشت به گونه ای که هنوز هم بعد از گذشت بیش از یک دهه، آثار منفی آن بر اقتصاد کشور از بین نرفته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار سنندج گفت: با توجه به اینکه امروزه جوانان و نوجوانان در فضای مجازی غرق شده و از این فضا در زمینه‌های مختلف الگو می گیرند می طلبد برنامه‌هایی برای بصیرت‌افزایی آنان طراحی شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست سازمان حمل نقل بار و مسافر شهرداری سنندج، گفت: فرآیند نوسازی تاکسی‌های فرسوده در سنندج آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال کردستان گفت: از یک میلیون و 298 هزار و 184 نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی (بالای 15 سال) در استان، برای یک میلیون و 293 هزار و 108 نفر، یعنی 99.5 درصد جمعیت، کارت هوشمند ملی صادر شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: در 9 ماهه سال جاری، 6 هزار تن ماهی در استخرها و مجتمع های پرورشی و منابع آبی استان تولید و روانه بازار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه اردبیل گفت: غربی‌ها تمام کانال‌های ایران را از ماهواره‌ها حذف کردند و تحمل روشنگری حتی با یک کانال ایران را هم نداشتند این بدترین انصراف و استعفاء از اصول مسلم لیبرالیسم است.

خبرگزاری دانا

نتایج هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال زنان مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم

هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی پیگیری شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: دبیرخانه ملی باشگاه کارآفرینی سازمان جوانان هلال احمر با محوریت کردستان آغاز بکار کرد.

وب‌گاه ورزش سه

در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال زنان، شهرداری سیرجان به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون بم، قهرمان شد. سپاهان علی رغم عملکرد خوب در هفته‌های اخیر، در جایگاه سوم باقی ماند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دهمین دوره آزمون سامفا امروز جمعه دوم دی ماه در شهرهای اصفهان، تهران، مشهد، همدان و سنندج فقط در نوبت صبح و شهرهای نجف اشرف، بصره، بغداد و سلیمانیه در کشور عراق، شهر تفلیس در کشور گرجستان و شهر بیروت در کشور لبنان در نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شد. این آزمون برای متقاضیان داخل کشور به صورت الکترونیکی و برای متقاضیان خارج از کشور به صورت کاغذی برگزار...

خبرگزاری مهر

دهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (آزمون سامفا) امروز جمعه دوم دی ماه در 11 شهر در داخل و خارج از کشور برگزار شد.