دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری دانا

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر 8 شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در استان کردستان برگزار می شود.

خبرگزاری دانا

آزمایشگاه های مراکز بهداشتی شهرستان های استان، با هدف تعیین وضعیت سلامتی افراد، پیشگیری از وقوع بیماری‌ها و تولد نوزادان بیمار، طی 9 ماهه اول سال جاری بیش از 20 هزار نفر را در سطح استان مورد آزمایش قرار دادند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان گفت: پیکر مطهر هشت شهید گرانقدر همزمان با ایام سوگواری و شهادت حضرت زهرا (س)، در استان تشییع و خاکسپاری می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - پویش ملی "خوش آمدی قهرمان" به منظور پاسداشت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، خودباوری و مسئولیت‌پذیری در فضای مجازی استان کردستان آغاز شد.

وب‌گاه عصر ایران

عمارت آصف در شهرستان سنندج در استان کردستان، عمارتی با بنای بسیار قدیمی با معماری ایرانی، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین خانه‌های ایرانی شناخته شده است که توسط میرزاعلی‌نقی‌خان لشکرنویس (آصف اعظم) ساخته شده و قدمتش به دورهصفویه برمی‌گردد. سبک معماری آن، سه دوره تاریخیِ صفوی، قاجاری و پهلوی را در خود دارد. این بنای تاریخی که به «خانه کرد» نیز مشهور است، چهار حیاط اصلی یا بیرونی، اندرونی...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: طبق جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، سروآباد و دهگلان به رنگ کرونایی زرد (نسبتا پرخطر) و بقیه شهرستان های استان به رنگ آبی (عادی) درآمد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خواست به حوزه گردشگری در استان ورود کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - عرضه ماهی به بازار از طریق وانت های ماهی فروش با قیمت کمتر از فروشگاه های ثابت همزمان با آغاز فصل صید از منابع آبی کردستان، باعث استقبال مردم از این محصول و بازگشت آن به سبد غذایی شهروندان شده است اما کارشناسان نگران رعایت مسایل بهداشتی از سوی عرضه کنندگان دوره گرد هستند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس گروه آزمایشگاه های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: آزمایشگاه های مراکز بهداشتی استان در سال جاری برای بیش از 20 هزار نفر آزمایش پیش از ازدواج انجام دادند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - شهرداری سنندج در قالب انعقاد تفاهم‌نامه با طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور از طرح‌هایی که به ارتقای شاخص‌های قرآنی این شهر بینجامد، حمایت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون جوان رئیس‌جمهور قوانین استخدامی، تبدیل وضعیت، حقوق و هر چه را به آن مرتبط بود با سعه‌صدر و دقت تمام برای هموطنان، از سنندج تا اصفهان، توضیح داد و سعی کرد گرهی از کار آنها بگشاید؛ هرجا که شد و توانست قول پیگیری و مساعدت داد و هرجا که قانون اجازه نمی‌داد، صادقانه گفت و متواضعانه عذر خواست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز شاهد فعالیت سامانه بارشی کشور در نیمه غربی کشور، جنوب و جنوب‌غرب، شمال‌غرب، ارتفاعات البرز هستیم که شدت بارش‌ها در حال حاضر در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، شرق خوزستان، بوشهر و فارس است. وی ادامه داد: روز آینده چهارم دی در غرب سواحل خزر، شمال‌شرق، ارتفاعات زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان با اشاره به مشکلات موجود بر سر راه ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهیفت: باید زمینه برای جذب این قشر فراهم شود.