دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی کردستان خواستار هوشیاری مردم نسبت به سرقت خودرو و موتورسیکلت شد و از مردم خواست تدابیر لازم را در نظر بگیرند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: توسعه و آبادانی کشور در گرو سلامت جسمی و روحی کارگران است و برای همین باید در تکمیل زیرساخت‌های ورزش کارگری تسریع شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: امسال بیش از 40 طرح دانش بنیان با موضوع رسیدگی به مشکلات استان بررسی که 15 طرح آن تایید شد و مجوز فعالیت گرفت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار شهرستان سقز گفت: بیش از یک هزار کم سواد و بی‌سواد در این شهرستان جذب آموزش‌های سوادآموزی شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری، باید 200 روستای استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شود که 61 مورد آن انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: بر اساس بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی، سرما و یخبندان شبانه‌روزی حاکم بر استان تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ذخیره آب در دبه‌های پلاستیکی به آپارتمان‌های تهران رسید! برخی شهروندان تهرانی توضیح می‌دهند که شب‌ها از حدود ساعات 10.30 تا 11 آب قطع می‌شود و شهروندانی که گرمایش خانه‌های آنها با شوفاژ است، علاوه بر قطع آب تا صبح سرما را تجربه می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

هم‌زمان با فروکشیدن شعله‌های اغتشاشات جنسی در چند محله، برای زنده نگه‌داشتن جریان آشوب و افزایش عمق و هم‌افزایی اجتماعی آن بازهم بحث دروغین تجاوز در زندان با هدایت از داخل موردتوجه قرارگرفته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در گزینش افراد برای پست های مدیریتی و جذب در آموزش و پرورش سعی شود با رعایت اصل گزینش، افراد بی‌سواد و کم کار سطحی، بکارگیری نشوند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: باند حفاران غیرمجاز آثار تاریخی و باستانی در بخش موچش شهرستان کامیاران شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در 9 ماهه گذشته سال جاری هزار و 356 میلیارد ریال پروژه در بخش‌های توسعه سیستم‌های مخابراتی، حوزه سیار، توسعه دیتا، حوزه انتقال، شبکه کابل و فیبرنوری در استان اجرا شد.

خبرگزاری دانا

نهضت سوادآموزی یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به‌دلیل اهمیت و ضرورت سوادآموزی، به فرمان امام خمینی‌(ره) در دی ماه 1358 در کشور تأسیس شد که به گفته سرپرست معاونت سوادآموزی استان کردستان 96.12 درصد از شهروندان کردستان در رده سنی 10 تا 49 سال باسواد هستند.

وب‌گاه عصر ایران

گردشگران حوزه پزشکی حدود چهار برابر دیگر گردشگران هزینه می‌کنند و بین 8 تا 13هزار دلار متوسط هزینه‌کرد گردشگرانی است که با هدف درمان وارد ایران می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: حماسه 9 دی مظهر شکوه و بصیرت مردم بود و بی شک بصیرت افزایی عامل مهمی در مقابله با جنگ نرم است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد یوم الله نهم دی از برگزاری مراسم گرامیداشت 9 دی در سراسر کشور، خبر داد و گفت: در تهران در میدان آئینی امام حسین (ع) مراسم گرامیداشت 9 دی با حضور مردم برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی اداره کل دامپزشکی کردستان گفت: بازرسان این اداره کل با اجرای کامل طرح تشدید نظارت بر بازار، 2 هزار و 969 کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی فاسد را کشف و ضبط کردند.