دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری دانا

رئیس ستاد یوم الله نهم دی امروز چهارشنبه (7 دی) در نشستی خبری تشریح برنامه‌های مراسم‌های بزرگداشت یوم‌الله 9 دی، گفت: ریشه و خاستگاه جنگ ترکیبی امروز در فتنه 1388 است. آن فتنه و کاری که جریان فتنه انجام داد دشمن را برای فروپاشی از درون به طمع انداخت.‌

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: انتظار می رود کردستان در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری از استان‌های اول و شاخص کشور باشد و این رویه در استان شتاب گیرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسوول بسیج روحانیون کردستان گفت: جهاد تبیین الزامات و راهبردهایی دارد که فعالان فرهنگی باید الگوی آن را برای جامعه ترسیم کنند.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد یوم الله نهم دی از برگزاری مراسم گرامیداشت 9 دی در سراسر کشور، خبر داد و گفت: در تهران در میدان آئینی امام حسین (ع) مراسم گرامیداشت 9 دی با حضور مردم برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - کارشناس جوانی جمعیت معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: طبق آمارها، امسال 99.5 درصد زوج‌های استان آموزش های حین ازدواج را با موفقیت فرا گرفتند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد برگزاری بزرگداشت نهم دی گفت: ریشه و خاستگاه جنگ ترکیبی امروز در فتنه 1388 است. آن فتنه و کاری که جریان فتنه انجام داد دشمن را برای فروپاشی از درون به طمع انداخت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - "بیدی نیست که با این بادها بلرزد" این را بارها و بارها شنیده بودم ولی فکرش را نمی‌کردم روزی چشمم به بیدهایی بخورد که بی‌باد هم می‌لرزند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه انگلیس از تحریم کلیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عوامل «صدور پهپادهای ایرانی به روسیه برای هدف قرار دادن غیرنظامیان اوکراینی»، خبر داده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: اجرای پنج طرح از 17 طرح مربوط به تکمیل پروژه زنجیره فولاد استان به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای راهبری گردشگری سلامت کشور با اشاره به افق 4 ساله برای رسیدن درآمد سالیانه 3.5 میلیارد دلاری در حوزه گردشگری سلامت به تشریح چگونگی عملیاتی‌سازی در استان‌ها، تقویت سیستم نظارتی و ایجاد ساختار مدیریتی منسجم در این حوزه پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برد پیت امیدوار است که فرزندانش بفهمند او در نبرد با آنجلینا جولی اشتباه نکرده و آن پسر بد شیطانی که مادرشان از او برای آنها ساخته، نیست.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - هرازگاهی پیکرهای پاکشان باز می‌گردد تا اهل دنیا را معطر به عطر شهادت کنند این بار با ایام فاطمیه آمدند تا در گمنامی به مادر شهیدشان، حضرت زهرای اطهر (س) اقتدا کنند.

خبرگزاری دانا

استاندار کردستان گفت: باید بدانیم که تنها مسیر تعالی و عزت راه شهداست و عملکرد خودمان را همواره باید با این مسیر تطبیق دهیم.

خبرگزاری دانا

ظهر امروز و همزمان با سراسر کشور پیکر مطهر 8 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر سنندج تشییع شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: حقیقت انقلاب اسلامی در وجود شهدا متبلور است و مسوولان باید رفتار و عملکرد خود را با این حقیقت تطبیق دهند.