چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه فرارو

در سال 1396 (به عنوان سال پایه و مبنا) میانگین غلظت سالیانه ذرات معلق برابر با 30 میکروگرم در متر مکعب بود، ولی متاسفانه در طی سال‌های اجرای این قانون (پس از 6 سال) نه تنها کاهشی در غلظت سالیانه ذرات معلق نداشتیم، بلکه میانگین غلظت سالیانه ذرات معلق PM 2.5 در سال 1401 به 35 میکروگرم در مترمکعب افزایش یافته است که نشان دهنده عدم اجرای صحیح قانون هوای پاک است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعه‌ای برای بررسی اثرات بهداشتی و اقتصادی منتسب به آلاینده ذرات معلق PM 2.5 در 33 شهر کشور، گفت که تعداد کل موارد مرگ منتسب به مواجهه طولانی مدت با ذرات معلق PM2.5 در افراد بالای 30 سال به طور میانگین 26 هزار و 307 نفر گزارش شده است که بیش از 26 درصد نسبت به سال 1400 افزایش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارش سنگین برف و کولاک باعث بسته شدن محورهای مواصلاتی در استان کردستان شده است تصاویری از برفگیر شدن هموطنان و امداد رسانی به آنها منتشر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دشمنان جمهوری اسلامی که اصل مردم سالاری دینی را هدف گرفته‌اند، به‌دنبال تبدیل مردم سالاری اسلامی به یک حکومت باب میل خودشان هستند. اما از آن‌جایی که یکی از مهمترین شاخصه‌های تبدیل مردم سالاری دینی به حکومت استکباری و به ظاهر دموکراسی غربی «مشارکت ضعیف» است، دشمنان جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب به دنبال تضعیف «انتخابات» بوده‌اند. اما رهبر معظم...

وب‌گاه مشرق نیوز

دو خبرنگار اصلاح‌طلب که به اتهامات امنیتی بازداشت شده بودند، به طور موقت آزاد شدند تا به منتظر رای دادگاه تجدید نظر باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: بارش سنگین برف و کولاک باعث بسته شدن محورهای مواصلاتی در استان کردستان شده است تصاویری از برفگیر شدن هموطنان و امداد رسانی به آنها منتشر شده است.

وب‌گاه گسترش

سال‌های زیادی است که مشکل کمبود بلیت برای مسافرت با قطار حل نشده است؛ با این حال ناکامی در جذب سرمایه‌گذار برای توسعه حمل‌ونقل ریلی مسافری، تعداد واگن‌های مسافری را کاهش داده و بر دسترسی کافی به بلیت قطار تاثیر منفی گذاشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محور ارتباطی 90 روستای استان به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل موسسه راوینو گفت: مرکز راوی فیلم، با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات حرفه‌ای برای نمایش فیلم‌های سینمایی اقدام به اکران در مناطق محروم می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون بیش از 188 هزار پروانه ساخت در بافت فرسوده صادر شده است و پیش‌بینی می شود رکورد 20 ساله صدور پروانه ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده تا پایان سال شکسته شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل بیمه مرکزی گفت: حتما بیمه شخص ثالث ریلی قابلیت خیلی بیشتری نسبت به بیمه مسئولیت فعلی خواهد داشت تا خدایی نکرده اگر حادثه‌ای رخ داد به تعداد و مبلغ بیشتری زیان دیدگان را می‌شود از این مسیر پوشش داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم مستند سینمایی «ایساتیس» به کارگردانی علیرضا دهقان شامگاه جمعه 22 دی توسط گروه سینمایی «هنر و تجربه» در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد. پیش از آغاز فیلم، علی زادمهر مدیر روابط عمومی گروه «هنر و تجربه» و مجری مراسم از عوامل فیلم دعوت کرد تا روی صحنه بیایند. علیرضا دهقان کارگردان و یکی...

وب‌گاه خبر آنلاین

از 26 نماینده ردصلاحیت شده مجلس فعلی، 12 نماینده سابقه حضور در ادوار گذشته پارلمان را دارند و برخی از آنها به دلیل عدم التزام به اسلام، نظام و قانون اساسی ردصلاحیت شده اند.