چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی توقف 5 ساعته قطار تهران - مشهد مسافران می‌توانند حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از تاریخ حرکت قطار نسبت به دریافت مبلغ خسارت اقدام کنند.

خبرگزاری تسنیم

مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم مستند سینمایی «ایساتیس» به کارگردانی علیرضا دهقان شامگاه جمعه 22 دی ماه توسط گروه سینمایی «هنر و تجربه» در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران در شهرستان‌های استان با موافقت فرمانداران، به دلیل بارش برف، برودت هوا و هشدارهای هواشناسی، مدارس غیرحضوری شدند.

وب‌گاه الف

به دنبال بارش برف که طی روزهای گذشته در استان کردستان، آغاز شده است مدارس شهرستان های دیواندره، بانه و بخش کلاترزان سنندج امروز شنبه (23 دی) به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدارس شهرستان های دیواندره، بانه و بخش کلاترزان سنندج امروز به علت بارش برف به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دلیل بارش برف مدارس شهرستان های دیواندره، بانه و بخش کلاترزان سنندج امروز شنبه (23 دی) به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

وب‌گاه ورزش سه

در هفته هشتم لیگ برتر هندبال زنان تیم مدعی قهرمانی فولاد هرمزگان مقابل زاگرس شکست خورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشکل فنی قطار تهران - سنندج رفع شده است و مسافران به ایستگاه پایانی رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قطار سنندج - تهران که دچار نقص فنی شده بود، حرکت بعدی به سمت تهران را با تاخیر و در ساعت 30 دقیقه بامداد شنبه انجام می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

کیومرث حبیبی از رفع مشکل فنی قطار تهران سنندج خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه با رسیدن دیزل جایگزین از همدان، مشکل برطرف و مسافران به سلامت به ایستگاه پایانی مقصد رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون امور عمرانی استاندار کردستان، از بروز نقص فنی در قطار تهران سنندج خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

این قطار عصر امروز از تهران عازم سنندج شده بود که در 25 کیلومتری سنندج نزدیکی قروچای به دلیل بروز مشکل فنی در دیزل متوقف شده بود

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته معاون امور عمرانی استاندار کردستان، نقص فنی در قطار تهران سنندج رخ داده است. کیومرث حبیبی با اشاره به بروز نقص فنی در قطار تهران سنندج اظهار داشت: این قطار عصر امروز از تهران عازم سنندج شده بود که در 25 کیلومتری سنندج نزدیکی قروچای به دلیل بروز مشکل فنی در دیزل متوقف شده بود. به گزارش عرشه آنلاین، وی با بیان اینکه تاکنون این مشکل برطرف نشده است، افزود: دیزل جایگزین از همدان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته معاون امور عمرانی استاندار کردستان، نقص فنی در قطار تهران سنندج رخ داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هواشناسی استان کردستان بیان کرد: دمای هوا 7 تا 10 درجه افت خواهد کرد و یخبندان شبانه ایجاد و این وضعیت تا اواخر هفته آینده ادامه دارد.