دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: یکی از مهمترین راهبردهای دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ و هنر، تمرکززدایی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مراکز استان‌ها است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در یک سال و اندی که از عمر دولت گذشته است هم بر همگان مشخص است که دولت سیزدهم در رسیدن به شعار خود ناتوان است. اصولا شرایط کشور به گونه‌ای است که رئیسی نمی‌تواند به وعده‌هایی که داده است برسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز بارش باران گاهی با وزش باد در استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، هرمزگان و کرمان همچنین جزایر واقع در شمال خلیج‌فارس ادامه دارد و در برخی ارتفاعات این استان‌ها، بارش برف داریم. وی ادامه داد: روز آینده 18 آذر در برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی و کرمان...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان خواستار تغییر روش‌های بصیرت افزایی در میان مردم به ویژه قشر جوان در فضای حقیقی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک نماینده مجلس گفت: مقابله با ایران هراسی ناشی از تبلیغات منفی علیه کشورمان از ثمرات ثبت های جهانی میراث ایران در یونسکو است.

خبرگزاری دانا

فرمانده انتظامی استان کردستان از بازداشت 16 نفر از عاملان سنگ‌پرانی به کامیون‌ها و خودروهای عبوری در محورهای استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: در راستای تولید و اشتغال بیشتر و با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای استان، آموزش مهارت‌های حوزه صنایع‌دستی در حال ارتقا است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - احداث چهار مجتمع گلخانه‌ای در زمینی به مساحت 145 هکتار یکی از برنامه‌های توسعه بخش کشاورزی کردستان است و برای این مهم 2 هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان مصوب شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل پشتیبانی امور دام کردستان گفت: 112 تن گوشت مرغ منجمد بسته‌بندی شده در راستای متعادل شدن قیمت این محصول در بازار و حمایت از تولیدکنندگان توسط این شرکت خریداری شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کامیاران - فرمانده انتظامی استان کردستان از بازداشت 16 نفر از عاملان سنگ‌پرانی به کامیون‌ها و خودروهای عبوری در محورهای استان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اتاق اصناف ایران در نامه‌ای به رئیس‌جمهور، از توجه و پیگیری‌های وی برای حل مشکلات بازاریان قدردانی کرد و خواستار حضور مستمر آیت‌الله رئیسی در جمع اصناف برای شنیدن صدای آنها شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس جمهور با اشاره به تشکیل «اردوهای راهیان پیشرفت» برای آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردها و پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: شما جامعه دانشجویی کشور نیز باید راویان این پیشرفت‌ها برای عموم مردم باشید.

خبرگزاری دانا

رئیس اتاق اصناف ایران در نامه‌ای به رئیس‌جمهور، از توجه و پیگیری‌های وی برای حل مشکلات بازاریان قدردانی کرد و خواستار حضور مستمر آیت‌الله رئیسی در جمع اصناف برای شنیدن صدای آنها شد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر امروز تا دوشنبه هفته آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا را داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه 19 آذر در بخش‌هایی از کرمان، فارس، هرمزگان، یزد، سیستان و بلوچستان و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش خواهیم داشت و این شرایط روز یکشنبه در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب یزد و برخی مناطق کرمان حاکم است.