دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صادق ضیائیان در خصوص آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز شدت بارش‌ها در استان‌های بوشهر، مرکز فارس و شمال کرمان بود و بارش در برخی از ارتفاعات این استان‌ها به صورت برف است.

خبرگزاری تسنیم

طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" از طرح‌های خوب جهاد دانشگاهی است که در قالب آن تورهای علمی مختلفی برای دانشگاهیان و نخبگان دانشگاهی سراسر کشور برگزار می‌شود و هدف از آن، آشنایی دانشگاهیان با پروژه‌های صنعتی و فناورانه سراسر کشور است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - 16 آذر هر سال فرصت مناسبی دست می دهد تا قشر فرهیخته دانشجو آگاهی و بینشی را یادآوری کند که با روز شهادت " آن سه دانشجو" همزمان شده است در مراسم امسال دانشگاه کردستان علاوه بر یاد آن سه تن، دانشجویان نیز مطالبات خود را با مسئولان دانشگاه در میان گذاشتند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: دانشجویان در مقاطع مختلف انقلاب و نظام اسلامی نقش تاثیرگذاری داشته و همواره راه نفوذ را برای ضربه زدن به انقلاب سد کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار کردستان از مسوولان دستگاه‌های مختلف خواست زمین‌های مازاد خود را در اختیار نهادهای فرهنگی از جمله کتابخانه‌های عمومی قرار دهند و در این زمینه تنگ‌نظری نداشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسئول ارشد دولت سیزدهم در کردستان یکی از رسالت‌هایش را از نخستین روز فعالیت، گوش جان سپردن به درخواست ها و مشکلات و مطالبات مردم عنوان کرد و تاکنون هم به آن پایبند بوده است.

خبرگزاری تسنیم

علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز نیز به یکی از دانشگاه‌های تهران رفت که صحبت‌های وی با واکنش‌های تعدادی از دانشجویان همراه شد و زاکانی گفت: دانشجو هم صدایش بلند است و هم گوش شنوا دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استناد رای صادر شده در جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کشور، با تاسیس دانشکده داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی استان موافقت اصولی به عمل آورد.

خبرگزاری دانا

در پایان رقابتهای هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال زنان، گروه بهمن صدرنشینی خود را حفظ کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معلولان به عنوان قشر آسیب پذیر جامعه دارای مشکلات و موانعی هستند که رفع و یا کاهش آن نیازمند توجه جدی مسوولان و نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی و نگاهی واقع بینانه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی از سران 3 قوه در جلسات خصوصی مطالبه‌ای را مطرح کرده‌اند که آیت‌الله شب‌زنده‌دار، عضو فقهای شورای نگهبان به تازگی طی سخنانی به آن اشاره کرده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: افزون بر 578 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به طرح‌های اقتصادی بخش صنعت، معدن و تجارت استان پرداخت شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بروز سرما و یخبندان در 13 استان کشور، نیروهای امدادی در آماده باش کامل‌اند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه درکردستان تاکید کرد: همه ما باید مروج مسائل دین و قرآن باشیم و با جذابیت در آموزش‌ها در میان نسل جوان انگیزه ایجاد کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه هیئت تخلفات باید به تخلف دانشجو و استاد ورود کند، یادآورشد: نباید دانشگاه تعطیل شود.