دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه سنندج گفت: انتظار داریم مغازه‌های بازاریان پلمب نشود تا بتوانند به کسب و کارشان بپردازند.

وب‌گاه عصر ایران

ماموستا رستمی امروز جمعه (18آذرماه) در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار کرد: اتحاد و انسجام بین ملت باید خفظ شود و از خشونت علیه یکدیگر بپرهیزید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه شورای تامین سیستان و بلوچستان آمده است: براساس گزارشات اولیه، مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش از مولوی‌های شاخص منطقه و استان سیستان و بلوچستان توسط افراد ناشناس ظهر روز پنجشنبه ربوده و به شهادت رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

تیم سپاهان اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان با 10 گل کیان نیشابور را شکست داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه اول نماز جمعه شیراز، اطمینان از اینکه بعد از این زندگی جهان دیگری در انتظار است، یکی از مهمترین انگیزه‌ها برای تقوا را این مهم دانست و گفت: آنچه ما انجام می‌دهیم مثل دانه‌ای است که در زمین کاشته می‌شود در عالم دیگر ثمرش را خواهیم دید؛ اگر خیر کاشته ایم خیر درو می کنیم، اگر شر انجام دهیم شرش به خودمان بازمی‌گردد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماموستا رستمی امروز جمعه (18آذرماه) در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار کرد: اتحاد و انسجام بین ملت باید خفظ شود و از خشونت علیه یکدیگر بپرهیزید.

وب‌گاه ورزش سه

هفته‌ی هفتم لیگ برتر فوتبال زنان ایران با پیروزی پُر گل سه تیم مدعی شهرداری، خاتون و سپاهان در برابر حریفانشان پیگیری شد.

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه جهاد تبیین مهم‌ترین عامل تداوم انقلاب اسلامی ایران است، گفتند: فرزندآوری در اقتدار ملی این مرز و بوم تاثیر مستقیم دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به نقش اخلاق سیاسی و رعایت آن از سوی مدیران و مسئولان کشور، گفت: مدیران و مسئولان باید به این موضوع توجه کنند که اعتماد آفرینی اخلاق حتی فراتر از قوانین است و در همین چارچوب باید مدیران و مسئولان در تمام سطوح رعایت اخلاق، ادب و احترام به انسان‌ها را به عنوان یک تکلیف مد نظر قرار داده و آن را اجرا کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - امام جمعه سنندج گفت: مسئولان باید مشکلات مردم را درک و غمخوار آنان باشند و دلسوزانه برای رفع دغدغه‌های جامعه قدم بردارند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس کل دادگستری کردستان گفت: با تلاش‌های جدی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از سال گذشته و با واگذاری کارخانه تولیدی پرریس کردستان به سرمایه گذار جدید، مقدمات بازگشت این کارخانه به چرخه تولید پس از پنج سال تعطیلی فراهم شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قاضی‌زاده هاشمی گفت: ما از مشکلات اقتصادی کشور دفاع نمی‌کنیم و به عنوان کسی که در جریان مذاکرات دولت هستم اذعان می‌کنم که بزرگترین خط قرمز رئیس جمهور معیشت مردم است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، گفت:12 اثر از آثار هنرمندان حوزه صنایع‌دستی استان به مرحله ارزیابی کشوری نخستین جشنواره دست‌آفرین‌های هنر ایرانی راه پیدا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: قاضی‌زاده هاشمی با انتقاد از عدم رعایت ادب در این نشست دانشجویی خاطرنشان کرد: نسبت به برخی حرف‌ها تذکر اخلاقی دادم. به آقایان هم خواهم گفت اگر به من توهین کردند شما بگذرید و این حق شخصی بنده است اما حمله به جان و ناموس مردم پاسخ دارد.

خبرگزاری تسنیم

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم حضور یافت و به سؤالات دانشجویان پاسخ گفت.