دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - تیم هیات هندبال سنندج امروز عازم رقابتهای لیگ دسته یک مردان کشور شد تا شانس خود را برای ماندگاری در این لیگ امتحان کند، تیمی که حامی مالی ندارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: 18 میلیارد تومان اعتبار در سفر تیرماه رییس جمهور و هیات همراه به استان کردستان، برای تکمیل طرح های ورزشی کارگران استان اختصاص یافت.

وب‌گاه عصر ایران

هر چند پاره‌ای محدودیت‌ها هنوز برقرار است و یک روزنامه اقتصادی هم توقیف شده اما در مجموع انگار تصمیم‌گیران دریافته‌اند ثمره اقداماتی از جنس آنچه سعید مرتضوی انجام می‌داد تنها انتقال مرجعیت رسانه‌ای از داخل به خارج بوده و تحمل بیشتری احساس می شود...

خبرگزاری دانا

این روزها کُردستان در مرکز توجه رسانه ها و جریان ضدانقلاب قرار گرفته است تا با همه توان پیاده نظام خود را برای روشن نگه داشتن خط آشوب تهییج و تشویق کنند؛ اما در پشت پرده چه خبر است؟

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان با توجه به اختصاص بخشی از اعتبارات این سفر، باید در اولویت کار مدیران استان قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل دیوان محاسبات کردستان گفت: افزون بر 836 میلیارد تومان از درآمدهای استان در نیمه نخست سال جاری وصول شد هرچند این مبلغ نسبت به پیش بینی انجام شده کمتر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمعی از بازاریان سراسر کشور در نشستی در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری آمادگی بازار را برای همکاری همه جانبه با دولت سیزدهم اعلام کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: نخستین پایگاه اورژانس 115 بانوان استان در سنندج آغاز بکار کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: پنج هزار و 730 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های فیبرنوری با هدف افزایش کیفیت سرویس‌های مخابراتی استان، سرمایه گذاری شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی کردستان با بیان اینکه شیوع بیماری لمپی اسکین در جمعیت دام سنگین، ضررهای اقتصادی فراوانی به دامداران وارد می‌کند گفت: برای پیشگیری از این خسارت ها طرح رایگان واکسیناسیون دام علیه این بیماری در استان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان با بیان اینکه 11 کارگروه در راستای 12 موضوع کلیدی تایید شده برنامه هفتم ویژه در استان تشکیل می شود گفت: دستگاه های اجرایی استان وظیفه دارند در ارتباط با موضوعات کلیدی استان که در برنامه درج نشده است پیشنهادات خود را ارائه دهند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی کردستان گفت: واحدهای صنفی و کسب و کارهای آسیب دیده استان کردستان در جریان اغتشاشات اخیر، مشمول بخشودگی جرائم و تقسیط بدهی مالیاتی شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورای ائتلاف صف خود را از تشکلهایی که امنیت را برهم می‌زنند و چارچوب نظام را رعایت نمی‌کنند جدا کرده است و حضور فعالی در پیگیری مطالبات مردم دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور گفت: معتقدیم مشکلات کشور به دست دولتمردان و نمایندگان حل می‌شود. البته برخی نگاهشان به آن سوی مرزها بود و معتقد بودند که مسائل را نمی‌توان حل کرد اما ما نگاه اصحاب «نمی‌شود»، «مگر می‌شود»، «نخواهد شد» و «بودجه نداریم» را نداریم، هرچند اعتبارات ممکن است کافی نباشد اما با تدبیر، عقلانیت، همگرایی و با تشخیص اولویت‌ها مسائل حتما قابل حل شدن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در 15 مرکز استان کمینه دمای صفر و زیر صفر درجه خواهد بود؛ شامل همدان‌، مشهد، گرگان، کرمانشاه، کرج، شهرکرد، سنندج، زنجان، زاهدان، بیرجند، بجنورد، اصفهان، ارومیه، اردبیل و اراک است.