دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک نوازنده گفت: پیشینه ساز دهل به دوره سومریان برمی‌گردد و همچنین در قرن 13 توسط اروپاییان در جنگ استفاده می‌شد.

وب‌گاه ورزش سه

در پایان هفته‌ی هفتم لیگ برتر فوتبال زنان، شهرداری سیرجان با 19 امتیاز وتنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون بم در صدر جدول رده بندی فوتبال زنان قرار گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: قطعاً دستگاه قضایی با صنوفی که با اقدامات خود به حوادث و ناآرامی های اخیر دامن زده و با معاندین همراهی کنند و ارزش های دینی و اخلاقی جامعه را زیر پا بگذارند، بدون اغماض برخورد خواهد کرد و با هیچکس تعارف نخواهیم داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه بر لزوم تفکیک افراد معترض و اغتشاشگر توسط قضات تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای استان‌های محل برگزاری آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سال 1401 را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

در جلسه اخیر کمیته تعیین روسای دانشگاه‌ها، حکم هفت نفر از روسای دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی و یک پژوهشگاه به تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: حکم هفت نفر از رؤسای دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین رئیس پژوهشگاه رنگ به تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه ورزش سه

تنها نماینده استان تهران در لیگ برتر فوتبال زنان ایران، در هفت مسابقه برگزار شده تا به اینجای فصل، هفت شکست سنگین را متحمل شده و با صفر امتیاز و تنها یک گل زده در قعر جدول رده‌بندی ایستاده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگر بخواهیم ماجرا را از دید بعضی از طرفداران همه چیز عادی‌دان آقای رییس‌جمهور نگاه کنیم، این نما نشان‌دهنده شرایط عادی، توجه ویژه به زن، زندگی و آزادی است، چراکه مردم آزادند در بازار به استقبال رییس‌جمهور نیایند، زن می‌تواند بی‌توجه به عالی‌ترین مقام قوه مجریه که قبلا. بوده وارد مغازه شود و حتی به او سلام هم نکند، زندگی هم که جریان دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: اگر بخواهیم ماجرا را از دید بعضی از طرفداران همه چیز عادی‌دان آقای رییس‌جمهور نگاه کنیم، این نما نشان‌دهنده شرایط عادی، توجه ویژه به زن، زندگی و آزادی است، چراکه مردم آزادند در بازار به استقبال رییس‌جمهور نیایند، زن می‌تواند بی‌توجه به عالی‌ترین مقام قوه مجریه که قبلا. بوده وارد مغازه شود و حتی به او سلام هم نکند، زندگی هم که جریان دارد (کاری به قیمت شکلات و شیشه مغازه...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست دانشگاه کردستان گفت: حسن بیورانی عضو هیات علمی گروه مهندسی برق - قدرت و کنترل این دانشگاه به عنوان عضو برجسته موسسه مهندسان برق و الکترونیک (IEEE Fellow) برگزیده شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: عملکرد دستگاه قضا رضایت عمومی را به دنبال دارد و در این میان تلاش و زحمات مسوولان دادگستری استان قابل تقدیر است.

وب‌گاه فرارو

اگر بخواهیم ماجرا را از دید بعضی از طرفداران همه چیز عادی‌دان آقای رییس‌جمهور نگاه کنیم، این نما نشان‌دهنده شرایط عادی، توجه ویژه به زن، زندگی و آزادی است، چراکه مردم آزادند در بازار به استقبال رییس‌جمهور نیایند، زن می‌تواند بی‌توجه به عالی‌ترین مقام قوه مجریه که قبلا. بوده وارد مغازه شود و حتی به او سلام هم نکند، زندگی هم که جریان دارد (کاری به قیمت شکلات و شیشه مغازه و... هم نداریم....

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: 9 شرکت دانش بنیان در بخش کشاورزی در این استان فعالیت می کنند که این تعداد 19 درصد کل شرکت های دانش بنیان استان را تشکیل می‌دهد.