دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مصوبات سفر رییس جمهور به کردستان در حوزه آب و آبرسانی، هزار و 25 میلیارد تومان بود که بخشی از آن تخصیص یافته و قسمتی هم هنوز هزینه نشده است، با این حال با تخصیص این میزان اعتبار، حوزه آب استان در 2 بخش شرب و کشاورزی در آستانه تحولی بزرگ است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه گفت: قاضی باید با قلم دقیق و رای قاطع به مردم آرامش خاطر دهد و با صدور احکام مبتنی بر شریعت، قانون، استدلال و منطق در جامعه امنیت ایجاد کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان، از آغاز ثبت نام المپیادهای علمی دانش‌آموزان در مدارس استان در سال تحصیلی جاری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: 93 درصد واحدهای مرغداری استان با ظرفیت تولید 14 میلیون و 500 هزار قطعه در دوره، فعال هستند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: 35 هزار قطعه زالو از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان تولید شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: براساس پیش‌بینی هواشناسی تا اواخر هفته‌جاری مه گرفتگی پدیده غالب هوای استان است و سرما و یخبندان شبانه را نیز تا اواسط هفته شاهد خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان از کشف 57 هزار و 100 عدد قرص غیر مجاز در شهرستان سقز خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - تیم هیات هندبال شهرستان سنندج که به عنوان نماینده کردستان در مرحله نخست لیگ دسته یک هندبال بزرگسالان کشور حضور پیدا کرده بود با یک پیروزی و 2 شکست به کار خود در این رقابت ها خاتمه داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اساس آخرین رنگ بندی وضعیت کرونا در کشور، شهرهای سروآباد و بانه در وضعیت زرد (نسبتا پر خطر) و بقیه شهرهای استان آبی (عادی) است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: خطرسنجی انجام گرفته در بین جمعیت بالای 30 سال استان، نشان می دهد که 31 هزار و 361 کردستانی به دیابت مبتلا هستند.

خبرگزاری دانا

دبیر نهاد مردمی، اقتصاد مقاومتی با اشاره به لزوم الگوسازی در مصرف گاز بر ایجاد تعرفه‌گذاری پلکانی پرمصرف‌ها به‌طوری‌که پرمصرف‌ها هزینه بیشتری برای گاز مصرفی خودپرداخت کنند، تأکید کرد و گفت: البته وظایف دولت در بهینه‌سازی مصرف حامل‌های انرژی باید در جای خود اجرا شود؛ ولی با تعرفه‌گذاری پلکانی در کوتاه‌مدت مصرف گاز مدیریت خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان گفت: سیستم پایش تصویری هوشمند در منطقه حفاظت شده بدر و پریشان شهرستان قروه با اعتباری افزون بر 6 میلیارد ریال نصب و راه اندازی شد.

خبرگزاری دانا

هفته ی نهم و پایانی نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور در شهرهای اصفهان، تهران، گرگان و آبادان برگزار شدو با ادامه صدرنشینی گروه بهمن همراه بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب موقت جمعه بجنورد گفت: برخی از اغتشاش‌گران تصور می‌کردند اکثریت هستند، نظام در حال سرنگونی است و آن‌ها مرجع جامعه هستند؛ در حالی که همه این تصورات اشتباه بود مردم صف خود را جدا کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین براتی‌زاده گفت: برخی از اغتشاش‌گران تصور می‌کردند اکثریت هستند، نظام در حال سرنگونی است و آن‌ها مرجع جامعه هستند؛ در حالی که همه این تصورات اشتباه بود مردم صف خود را جدا کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: ماموستا رستمی گفت: اتحاد و انسجام بین ملت باید خفظ شود و از خشونت علیه یکدیگر بپرهیزید. امام جمعه سنندج بیان کرد: انتظار داریم مغازه‌های بازاریان پلمب نشود تا بتوانند به کسب و کارشان بپردازند.