دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون پارلمانی رییس جمهور در پاسخ به این پرسش که نظر شما درباره ورود نظامیان به دانشگاه چیست؟ تصریح کرد: اظهار تأسف می کنم که برخی دانشجویان فحش های رکیک دادند. این اتفاقات مایه شرمندگی بود. اعتراض و بحث و تجمع مشکلی ندارد، اما هیئت تخلفات باید به تخلف دانشجو و استاد ورود کند، زیرا نباید دانشگاه تعطیل شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: مشکلات و کمبود‌ها در همه جای دنیا وجود دارد و فکر نکنیم بقیه دنیا گرفتاری ندارند.

وب‌گاه گسترش

طبق هشدار هواشناسی در 13 مرکز استان شامل اراک، اردبیل، ارومیه، بجنورد، تبریز، زنجان، سنندج، شهرکرد، قم، کرج، گرگان، مشهد و همدان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه گزارش شده است؛ بنابراین امدادگران در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس کل دادگستری کردستان گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری، رسالت علم‌آموزی، مطالبه گری و نقش آفرینی دانشجویان در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی گره‌گشای مشکلات جامعه است.

خبرگزاری دانا

معاون پارلمانی رئیس جمهور در باره اتفاقات اخیر در دانشگاه ها گفت: اظهار تأسف می کنم که برخی دانشجویان فحش های رکیک دادند. این اتفاقات مایه شرمندگی بود. اعتراض و بحث و تجمع مشکلی ندارد، اما هیئت تخلفات باید به تخلف دانشجو و استاد ورود کند، زیرا نباید دانشگاه تعطیل شود.

خبرگزاری دانا

طی سفر رئیس جمهور عزیزمان به استان کردستان و بازدید از بازار سنندج یکی از هم وطنان کردمان با تعارف ایشان به درون مغازه اش وتعارف شکلات به ایشان که نشان دهنده خوی مهمان نوازی این قوم باریشه و کهن ایران اسلامی است از طرف معاندین مورد تهدید قرار می گیرد جوری که مجبور می شود ویدئویی از خود در فضای مجازی منتشر کند و از حرکت خود عذر خواهی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بروز سرما و یخبندان در 13 استان کشور، نیروهای امدادی در آماده باش کامل به سر می برند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل بهزیستی کردستان گفت: از اول امسال تا پایان آبان، 112 واحد مسکونی شهری و روستایی مددجویی به معلولان (جامعه توانجویان) استان واگذار شد.

خبرگزاری دانا

در عصر چنین روزی از آذر 59 بود که بالگرد خلبان احمد کشوری در منطقه میمک استان ایلام مورد اصابت راکت های میراژهای جنگنده عراقی قرار می گیرد و با سقوط در خاک ایران به درجه رفیع شهادت می رسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازاریان سنندج از جمله اقشاری هستند که بیشترین زیان را از اغتشاشات دیده اند و هر روز توسط عوامل ضد انقلاب و آشوبگران برای بستن مغازه هایشان ارعاب و تهدید می شوند.

خبرگزاری دانا

برنامه هفته هشتم و نهم لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - روستا بازارهای کردستان اگرچه در حذف واسطه‌ها از طریق عرضه مستقیم محصولات کشاورزی تا حدی موفق عمل کردند اما به دلیل محدود بودن تولیدات کشاورزی استان به بخشی از سال و پایین بودن تعداد گلخانه‌ها، هنوز برای دستیابی به این اهداف جای کار بسیاری دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

امروز در برخی نقاط استان‌های تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی و چند استان دیگر بارش باران و برف وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صادق ضیائیان، درباره آخرین وضعیت جوی کشور توضیحاتی ارائه کرد و از افزایش سرمای هوا و موج یخبندان در 13 استان خبر داد.