چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - 25 گروه هنری از 18 قوم ایرانی از هشتم مهر در سنندج، شهر خلاق موسیقی جهان، هنرمایی خود را در گرامیداشت هفته وحدت آغاز کرده‌اند؛ این جشنواره تا 11 مهر ادامه دارد و در این مدت گروههای حاضر در پارک دیدگاه، خانه کرد، عمارت خسروآباد و سینما بهمن سنندج به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس اداره اوقاف و امور خیریه سنندج گفت: در حال حاضر 800 موقوفه با پنج هزار و 400 رقبه در شهرستان سنندج وجود دارد که 75 درصد این موقوفات دارای سند مالکیت هستند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: پلیس در عین اقتدار با مردم رئوف است و امنیت کشور، مرهون نیروهای انتظامی و نظامی است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: چهار هزار و 876 ماموریت در تابستان امسال مربوط به حوادث رانندگی بود که اورژانس استان به چهار هزار و 581 مصدوم ناشی از آن امدادرسانی داشت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، 160 قطعه زمین به مناسبت هفته وحدت و در قالب پویش پیامبر رحمت به 252 نفر از متقاضیان در استان کردستان واگذار شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - این روزها از هر گوشه سنندج، نوای ساز یکی از اقوام ایرانی به گوش می رسد ولی در نهایت همه آنها به همدلی ختم می شود، ساز همدلی در جشنواره موسیقی "سنه".

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس فدارسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: طی چند سال اخیر و در عرصه مسابقات ملی، جای ورزشکاران استان کردستان خالی بود و این موضوع مسئولان فدراسیون را بسیار نگران کرده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - جمعه هفتم مهرماه سنندج در مرکزی ترین نقطه خود شاهد برپایی یک میهمانی باشکوه و متفاوت بود، میهمانی‌ای که میهمانان آن به عشق رسول الله دور هم جمع شدند و با حضور خود نوای وحدت و یکدلی سردادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل اوقاف و امورخیریه کردستان گفت: سال گذشته 32 میلیارد تومان در راستای تعمیر و مرمت مساجد هزینه شدکه 18 میلیارد تومان از این اعتبار دولتی و 14 میلیارد آن نیز از محل موقوفات مساجد تامین شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: طرح آبخیز تا جالیز در شهرستان های مختلف استان به منظور پایداری و افزایش آبدهی حوزه آبخیزداری و قنوات اجرا می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - اثر هنری با عنوان "جنگ و رنگ" به کارگردانی عدنان زندی از استان کردستان به مرحله نهایی چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران راه یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

46+6 فیلم کوتاه داستانی برای حضور در بخش مسابقه سینمای ایران در چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران انتخاب و معرفی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد وحیدی، وزارت کشور را هسته سخت نظام دانست و تاکید کرد کارکنان این وزارتخانه باید افرادی انقلابی، کارآمد و متخصص باشند. احمد وحیدی، وزارت کشور را هسته سخت نظام دانست و تاکید کرد کارکنان این وزارتخانه باید افرادی انقلابی، کارآمد و متخصص باشند. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی، وزیر کشور، در نشست معاونین این وزارتخانه یادآور شد که محیط وزارت کشور باید محیط فکر...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس کل دادگستری کردستان بر برخورد قاطع دستگاه قضایی استان با مرتکبین جرایم خشن و اخلال کنندگان نظم و امنیت در استان تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر فن بازار منطقه ای استان کردستان گفت: کلینیک سیار فن‌بازار به منظور شناسایی، به‌روز رسانی و ارتقای تکنولوژی واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی بیجار برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - کُردها در ربیع الاول ماه مولود پیامبر مهربانی با برگزاری مراسم های جشن و مولودی خوانی و پخش نقل و شیرینی عشق و ارادت خود را به فخر کائنات نشان می دهند که در این بین مریوانی‌ها با حضور چند هزار نفری خود در جشن «قه‌لای ره‌حمه‌ت» حماسه‌ای بی‌نظیر از عشق و علاقه به محمد مصطفی (ص) را خلق کردند.