چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: براساس قانون حدنگار (تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ) سال گذشته 66 هزار هکتار سند مالکیت اراضی وقفی در استان صادر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاندار کردستان با اشاره به برگزاری اولین جشنواره موسیقی اقوام ایران زمین به میزبانی سنندج، گفت: 700 نفر در این جشنواره از 18 قوم و در 25 گروه به مدت چهار روز به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی کردستان گفت: بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی در اقدامی شایسته، بیش از 6 هزار جلد کتاب از منابع آموزشی خود را به کتابخانه‌های عمومی در استان اهدا کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: سینما روایتگری مسلط در واقعیت و حقیقت است و هنرمند متعهد باید با هنرش امید و انگیزه را به جامعه تزریق کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

11+3 فیلم کوتاه پویانمایی برای حضور در بخش مسابقه سینمای ایران در چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران انتخاب و معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - اولین جشنواره موسیقی "سنه" ویژه اقوام ایرانی در سنندج، شهر خلاق موسیقی با شرکت گروه هایی از 18 قوم آغاز به‌کار کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: راه آهن همدان - سنندج با 99 درصد پیشرفت فیزیکی ظرف هفته های آینده با حضور رییس جمهور کشورمان به بهره‌برداری می رسد.

وب‌گاه گسترش

موسسه زبان انگلیسی سفیر گفتمان یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان انگلیسی در ایران است. در شعبه‌های سفیر در سراسر ایران می‌توانید در دوره‌های مختلفی شرکت کنید؛ با این حال برخی واحدهای سفیر به صورت اختصاصی به آموزش بزرگسالان اختصاص دارند. در لیست زیر، می‌توانید با شعبه‌های آموزشگاه سفیر برای بزرگسالان و خدمات آموزشی آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز از شناسایی نخستین مورد مبتلا به بیماری وبا در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد سابقه سفر به عراق دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ارتباط موثر مبلغان دینی با جامعه و فهم درست از حوادث و اتفاقات به ویژه در حوزه زنان، راهکاری است که می تواند به اشاعه ارزش های اسلامی کمک کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس‌آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: در سال تحصیلی جاری (1402-1403) تعداد 69 دانش آموز آسیب‌دیده شنوایی در مدارس با نیازهای ویژه و تحت آموزش تلفیقی - فراگیر در مدارس عادی استان تحصیل می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

امام جمعه شهرستان سنندج ضمن اشاره به محورهای مشترک وحدت اسلامی، محبت به خاندان وحی و قرآن را از جمله این محورها برشمرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بعد از انقلاب اسلامی یکی از راهبردهای دشمن «ایجاد تفرقه» بود که با وحدت گرایی در هفته وحدت و سایر زمان‌ها، پیام روشنی برای خنثی کردن ایده های دشمنان داشته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - احداث مسکن ملی ویژه خبرنگاران استان کردستان با دستور استاندار تصویب و جزو مصوبات شورای مسکن استان قرار گرفت.