چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - اولین جشنواره موسیقی "سنه" ویژه اقوام ایرانی با تجلیل از برترین‌های این عرصه به پایان رسید تا از امروز صفحه دیگری برای میزبانی جشنواره دوم باز شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فیلم کوتاه "پیشکش" به نویسندگی و کارگردانی بختیار خلیل و تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان در ادامه موفقیت‌های بین المللی خود به بخش نهایی سی و نهمین دوره جشنواره بین المللی "فیلم آگرو فیلم اسلواکی" راه پیدا کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون سلامت دامپزشکی کردستان گفت: از ابتدای مهر با همکاری مراکز مایه‌کویی دولتی و غیردولتی نوبت دوم عملیات مایه کوبی آبله و شاربن دامی به صورت کاملاً رایگان در 600 روستا آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم عصر روز دوشنبه (10 مهرماه) در برنامه «آقای سخنگو! کجا ایستاده ایم» که به همت بسیج دانشجویی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات دانشجویان شد. جهرمی به مسائلی که در روز‌های اخیر درباره مهاجرین افغانستانی مطرح شد، پرداخت و گفت: درباره این موضوع دو مسئله پیش روی ماست یکی این که یک...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: 21 هزار بهره بردار انگور در استان فعالیت دارند و برآورد شده است امسال افزون بر 160 هزار تن از این محصول را تولید کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: نخستین موج باران پاییزی از صبح دوشنبه برخی از شهرهای استان را در بر گرفت و بارش‌ها تا آخرهفته جاری ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما امشب در اختتامیه نخستین جشنواره موسیقی اقوام که هم‌اکنون در سینما بهمن سنندج در حال برگزاری است، با قدردانی از برگزارکنندگان این جشنواره و تبریک میلاد رسول اکرم، با اشاره به سفر خردادماه وی به کردستان و نشست با ادبا و فرهیختگان استان، اظهار کرد: با توجه به غنای فرهنگی پیشنهاد این جشنواره مطرح شد و استاندار با تاکید...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، رمز پنج هزار و 580 کارت سوخت شهروندان در نواحی 9 گانه این شرکت در استان حذف شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حاکم شرع تصمیم داشت دختر آنها را از دانشگاه اخراج کند. پدر و مادر آن دختر به التماس افتادند و تعهد دادند دخترشان دیگر از آن کارها نکند. حاکم شرع گفت او را با ارفاق به دانشگاه برمی‌گردانیم، ولی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه فرارو

خبر رانندگی یک پسر 12 ساله با تریلی «ماک» در جاده اردکان به نایین، موجی از واکنش‌های مثبت و منفی را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت سیزدهم با بیان اینکه از تورم 60 درصد رسیدیم به تورم 40 درصدی، گفت: اما امروز ما نه تنها نفت را به قیمت بالا می‌فروشیم بلکه پتروپالایشگاه‌های فراسرزمینی ایجاد کرده‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سخنگوی دولت با اشاره به نقش ایران در آینده نظم جهانی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با تجربه گرفتن از مسیر گذشته حتما مسیری بهتری را برای آینده ایران متصور شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم عصر امروز در برنامه «آقای سخنگو! کجا ایستاده ایم» که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، به مسائلی که در روز‌های اخیر درباره مهاجرین افغانستانی مطرح شد، پرداخت و گفت: درباره این موضوع دو مسئله پیش روی ماست یکی این که یک هجمه رسانه‌ای که اخیرا شروع شده را باید بفهمیم و در دام آن قرار نگیریم و دوم این که واقعیت این...

وب‌گاه مشرق نیوز

شنبه‌شب گذشته نوای موسیقی اقوام ایرانی در سنندج طنین‌انداز شد و نخستین دوره از جشنواره شعر و موسیقی سنتی ویژه اقوام در مرکز کردستان با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز به کار کرد.