چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اعلام آمادگی ابر پروژه راه‌آهن همدان - سنندج برای بهره‌برداری، گفت: با تکمیل این پروژه، مراکز استان‌های کردستان و همدان به شبکه ریلی متصل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج گفت: بازگشایی مجدد بازارچه‌های مرزی عامل مهمی در جلوگیری از کولبری مرزنشینان استان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اعلام آمادگی ابر پروژه راه‌آهن همدان - سنندج برای بهره‌برداری، گفت: با تکمیل این پروژه، مراکز استان‌های کردستان و همدان به شبکه ریلی متصل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - همه دعوت بودند از بزرگ و کوچک، زن و مرد و پیر و جوان به مهمانی باشکوه امت احمد (ص) که به مناسبت هفته وحدت و در خیابان فردوسی سنندج برگزار شد.

خبرگزاری میزان

اجتماع ذاکران نبوی و میهمانی امت احمد (ص) همراه با مولودی خوانی و دف نوازی همزمان آغاز هفته وحدت و 12 ربیع الاول میلاد خجسته حضرت محمد مصطفی (ص) با حضور عاشقان آن حضرت در میدان آزادی سنندج برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار علی آزادی تیراندازی در شهر سنندج را تکذیب کرد و اظهار داشت: «صدای شنیده شده مربوط به مراسم نورافشانی به مناسبت هفته وحدت بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: آتش‌نشانان طلایه‌داران فرهنگ ایمنی در جامعه بوده و نقش بسزایی در نجات جان و مال انسان‌ها در حوادث و سوانح مختلف دارند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: این صندوق تا پایان سال جاری به هزار و 500 طرح در کردستان وام پرداخت می کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری استانداری کردستان گفت: جشن احیای واحدهای تولیدی راکد در بخش های مختلف اعم از صنعتی، کشاورزی و گردشگری به زودی برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: امسال این صندوق در قالب اجرای طرح نهضت احیا از هزار طرح راکد در سطح کشور حمایت می کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مریوان گفت: برای احیای سه واحد گلخانه این شهرستان به 120 میلیارد ریال وام نیاز داریم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - واحد تولید ترشیجات و شوریجات با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور در شهرک صنعتی شهرستان سروآباد افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: مردم استان با حضور پرشور خود در برنامه‌های ماه ربیع و هفته وحدت، به زیبایی ارادت خود را به ساحت ختم المرسلین نشان دادند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: توسط این صندوق در 2 سالی که از عمر دولت سیزدهم می گذرد با پرداخت وام از اجرای 70 هزار طرح حمایت کرده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - همزمان با نخستین روز از هفته وحدت، اجتماع بزرگ ذاکران نبوی با حضور مولودی خوانان و دف نوازان، جمع زیادی از مردم و مسئولان استان کردستان در میدان آزادی سنندج برگزار شد.