پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهریاری گفت: توصیه ما به همه سیاستمداران و فرهنگیان جهان غرب این است که از توهین به مقدسات ادیان دیگر جلوگیری کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: مکتب پیامبر اکرم (ص) حاوی صلح و مودت است و هفته وحدت نماد تحکیم پیوند مسلمانان و همبستگی برای پیروان راستین اسلام است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - این روزها از هر محله و کوی و برزنی در شهرها و روستاهای کردستان که گذرمی‌کنی، نوای روح بخش دف و مولودی خوانی به گوش می رسد و "یا محمد" گویان مولودی خوانان روح را نوازش می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به مناسبت آغاز هفته وحدت و در آستانه میلاد پیامبر اکرم (ص)، «همراه اول» بسته ترکیبی ویژه‌ای برای تمامی مشترکان خود در نظر گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفتند: آنهایی که صحنه گردان اصلی اغتشاشات و ناآرامی های سال گذشته بودند، امسال در دنیا آواره شده‌اند و جمهوری اسلامی با ثبات‌تر از همیشه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فروش کل سینماهای کشور در شهریورماه امسال به بیش از 54 میلیارد تومان رسیده که سهم فروش 40 سینمای پرفروش کشور بیش از 36 میلیارد تومان بوده است.

خبرگزاری تسنیم

موسسه سینما شهر، اسامی 40 سینمای پرفروش کشور درشهریورماه سال‌جاری را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی کردستان گفت: این اداره کل در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در میان آحاد جامعه بویژه نسل جوان، از نویسندگان حوزه دفاع مقدس در استان حمایت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - طرح جهش تولید در دیمزارهای کردستان در حالی وارد چهارمین سال اجرا می شود که نتایج عملیات و فعالیت های این طرح در سه سال گذشته از جمله رشد بی سابقه تولید محصولات زراعی مانند گندم، امسال هویدا شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - جایزه دوم 2 سالانه عکس و فیلم نیکون ژاپن به فیلم "مادر" به نویسندگی و کارگردانی آرمین پورمحمد از تولیدات حوزه هنری استان کردستان رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فروش سینما‌ها در شهریور ماه سال‌جاری از 54 میلیارد تومان عبور و موسسه سینما شهر، اسامی 40 سینمای پرفروش کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از دیدار مهمانان کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با رهبر معظم انقلاب خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جایزه دوم دوسالانه عکس و فیلم نیکون به فیلم مادر به نویسندگی و کارگردانی آرمین پورمحمد از تولیدات حوزه هنری استان کردستان رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: امروز پنجم مهرماه برابر با 27 سپتامبر روز جهانی گردشگری، بازدید از موزه‌های سطح استان برای عموم مردم رایگان است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: 25 هزار میلیارد ریال برای بهره‌برداری از معدن طلای قلقله سقز به عنوان یکی از پروژه‌های پیشران معدنی استان، نیاز است.