پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مقام معظم رهبری از شهدای کردستان به عنوان مظلوم‌ترین شهدا نام بردند، شهدایی که در گمنامی، این استان را به نام سرزمین مجاهدت‌های خاموش شهره کرده و مصداق بارز موج‌هایی شدند که آسودگی در عدم آنان بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان با بیان اینکه کردستان بالاترین سطح زیرکشت گندم دیم را در کشور به خود اختصاص داده است، گفت: تاکنون بیش از یک میلیون و 150 هزار تن گندم برابر با 12 درصد تولید گندم کشور از کشاورزان استان خریداری شده است رقمی که در 30 سال گذشته بی سابقه است.

وب‌گاه فرارو

" ندا رحمانی" تنها راننده زن ناوگان اتوبوسرانی جاده‌ای زنجان با معنا کردن جمله "خواستن، توانستن است" به این کار دست زده و به این مهم عینیت بخشیده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: تلاش دشمن برای ضربه های اثرگذار در مباحث فرهنگی و جامعه زنان شدیدتر است چرا که موفقیت و پیشرفت در بخش های مختلف، مرهون نقش آفرینی این قشر است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مهمترین ویژگی زن مسلمان ایرانی پایبندی به اصول اخلاقی و خانوادگی است که به مذاق دشمنان تلخ و ناخوشایند است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس کل دادگستری کردستان، رسانه را پیشران مهم دشمن برای ضربه به کشورمان دانست و افزود: رسانه ها باید همواره روایت اول را از وقایع داشته باشند تا دشمن طبق خواسته خود، اقدام به سیاه نمایی و روایت نادرست از حوادث نکند.

خبرگزاری تسنیم

تهیه‌کننده «سنجرخان» درباره مراحل پایانی پس‌تولید، پیش‌بینی درباره زمان پخش و دو شبکه تلویزیونی احتمالی که این سریال را روی آنتن خواهد برد، توضیحاتی داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس کمیسیون حاشیه شهر و نواحی کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر سنندج گفت: شهر سنندج بصورت تقریبی 500 هزار نفر جمعیت دارد که حدود یک چهارم آن (120 هزار نفر) در حاشیه شهر و نواحی منفصل شهری نایسر، ننله و حسن‌آباد زندگی می کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان، جاده سنندج - دیواندره فردا چهارشنبه از ساعت 13 تا 17 عصر به صورت کامل بسته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کردستان در فصل 1402 با برتری نمایندگان مریوان و دهگلان به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان گفت: تابستان امسال و در قالب فعالیت‌ها و کلاس‌های تابستانی، اوقات فراغت 430 دانش آموز با نیاز ویژه استان غنی‌سازی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

از سیستم پانزی به‌نام درآمد دلاری چه می‌دانیم؟ آیا با یک مجموعه فراهرمی طرف هستیم؟

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - ساختمان تحصیلات تکمیلی دانشگاه کردستان همزمان با اولین روز از آغاز سال تحصیلی جدید افتتاح شد.

خبرگزاری مهر

47 کارگاه آموزشی گردشگری از چهارم تا سیزدهم مهر ماه در شهرهای مختلف کشور به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی، برای امروز و فردا شاهد بارش‌های رگباری و نقطه‌ای در سطح استان خواهیم بود.