یک‌شنبه 15 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: حداقل افزایش وام ازدواج در سال آینده 20 درصد است و حداکثر افزایش 40 درصد خواهد بود و قطعاً مجلس این موضوع را در لایحه بودجه سال آینده پیش بینی خواهد کرد.

خبرگزاری مهر

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از رونمایی جشنواره فیلم بانوان در آینده نزدیک خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی نوشت: دادکان گفت: کسانی که امروز مدیر و مسئول شده‌اند جلوی آینه این سوال را از خود بپرسند که آیا اگر انقلاب نشده بود این پست‌ها را به ما می‌دادند؟ مسئولان کارنامه خود را مرور کنند که برای مردم چه کار کرده‌اند که امروز در چنین وضعیتی قرار گرفته‌ایم؟ چرا باید کشور با این همه مشکلات اقتصادی مواجه باشد؟ چرا باید برخی از نخبگان و متخصصان در حاشیه قرار داشته باشند و کسانی بر مسند...

وب‌گاه فرارو

بی حالم و مدام خمیازه می‌کشم، هر چقدر هم بخوابم تاثیری ندارد! برای رفع کسالت و بی حالی و اینکه خستگی دست از سرمان بردارد باید چند توصیه طب سنتی را در رابطه با خوردن، خوابیدن و حتی استحمام کردن را انجام دهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: بی حالم و مدام خمیازه می کشم، هر چقدر هم بخوابم تاثیری ندارد! برای رفع کسالت و بی حالی و اینکه خستگی دست از سرمان بردارد باید چند توصیه طب سنتی را در رابطه با خوردن، خوابیدن و حتی استحمام کردن را انجام دهیم.

خبرگزاری مهر

مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی درباره وضعیت و روند طلاق در جامعه منتشر و نسبت به خطر شکستن قبح طلاق هشدار داد.

خبرگزاری مهر

جلوتر از من چند زن با اشتیاق حرف‌های «آقا» را مرور می‌کنند. یک نفر از میانشان می‌گوید: «هرچه این مدت دلمردگی داشتیم، هرچه خون دل خوردیم، این دیدار، شُست، برد. انگار جان دوباره گرفته‌ام...»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه گفت: یکی از راه‌های کم خطر و کم هزینه که می‌تواند فرد و جامعه را تقویت کند تربیت الگو مدار است.

خبرگزاری تسنیم

گروه جهادگران احیاگران سنت نبوی مقوله بنیان خانواده را مورد توجه قرار داده و در همین راستا ویژه برنامه‌های و همایش‌هایی برگزار می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با اشاره به آمار ازدواج دانشجویی طی سالهای گذشته از پایداری 94 درصدی ازدواج های دانشجویی خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در مجموعه آموزش عالی، دانشگاه آزاد بالاترین میزان ثبت نام برای ازدواج دانشجویی را دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین جلسه ستاد ملی ازدواج دانشگاهیان امروز با حضور اعضای این ستاد برگزار شد، حجت الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در این نشست گفت: بحث جمعیت یکی از مشکلات جدی برای نهاد‌ها است که رهبر انقلاب مطالبه جدی از دستگاه‌ها برای حل این مشکل دارند. وی افزود: اگر سن ازدواج به میانگین مناسبی برسد و مشکلات فرزند آوری حل شود مشکل جمعیت...

وب‌گاه عصر ایران

برای افزایش ازدواج در بین آقایان دهه شصتی باید مسائل و مشکلات اقتصادی، امنیت اجتماعی و فرهنگی و به طور کلی نگرانی‌های موجود را رفع کرد. در خصوص زنان دهه شصتی نیز علاوه بر لزوم رفع مشکلات و مسائل یاد شده فرهنگ سازی بسیار اهمیت دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: به گفته یک جمعیت شناس، تا سال گذشته یک میلیون و 400 هزار مرد و 830 هزار زن دهه شصتی (30 تا 40 ساله) مجرد بوده‌اند.