یک‌شنبه 15 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

وب‌گاه فرارو

در اغلب موارد دختر و پسر صلاح زندگی خود را یک چیز می‌دانند، اما والدین معتقدند که فرزندشان توانایی تصمیم‌گیری درست را ندارد و صلاح خودش را نمی‌داند و همین اختلاف نظر نسلی باعث کشمکش‌های فراوانی بین دو طرف می‌شود. البته باید یک نظارت کلی روی رفتار‌های فرزندتان در هر سن و سالی داشته باشید، اما دخالت در تمام تصمیم‌هایش، توصیه نمی‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرزندآوری اوج زیبایی آفرینش است.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی از راه اندازی بانک اطلاعاتی ازدواج، طلاق و فرزندآوری در کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

38.5درصد از مردان و33.6درصد از زنان در گروه سنی 25 تا 34سال با پدر و مادر خود زندگی می‌کنند؛ چند توصیه برای درک‌متقابل داریم

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: از مشکلاتی که شاید کمتر در جامعه و روابط خانوادگی به آن پرداخته شده، حضور فرزندان جوان و ازدواج‌نکرده در کنار والدین است.

خبرگزاری مهر

مشهد همزمان با ششمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی طرح گازرسانی به 6 روستای کوهستانی شهرستان کلات با حضور استاندار خراسان رضوی افتتاح و بهره‌برداری از آن آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس پلیس فتای اصفهان می‌گوید: یکی از جرائمی که با رصد و پایش هوشمندانه در فضای مجازی با آن مواجه هستیم کلاه‌برداری و سوءاستفاده از کاربران با سوق دادن آن‌ها به صفحات و کانال‌هایی تحت عنوان همسریابی و یا صیغه‌یابی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرهنگ مرتضوی با تأکید بر اینکه کانال‌های صیغه‌یابی یا کلاه‌برداری با مبالغ زیاد است و یا سوءاستفاده از اطلاعات و ایجاد مزاحمت کاربران، ادامه می‌دهد: هیچ‌چیزی به نام صیغه یابی یا همسریابی در فضای مجازی نداریم کلاً این مسئله غیرقانونی و مجرمانه است و هر تبلیغی که می‌آید می‌تواند مجرمانه باشد.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ مرتضوی با تأکید بر اینکه کانال‌های صیغه‌یابی یا کلاه‌برداری با مبالغ زیاد است و یا سوءاستفاده از اطلاعات و ایجاد مزاحمت کاربران، ادامه می‌دهد: هیچ‌چیزی به نام صیغه یابی یا همسریابی در فضای مجازی نداریم کلاً این مسئله غیرقانونی و مجرمانه است و هر تبلیغی که می‌آید می‌تواند مجرمانه باشد. در این شرایط بهتر است که کاربران گذر کنند یا به پلیس اطلاع دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «شما به کانال صیغه‌یابی و ازدواج موقت اضافه شدید...»

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گفت: به زعم کارشناسان، قانون جوانی جمعیت در موضوع مقابله با سقط، به اصلاح نیاز دارد.

وب‌گاه گسترش

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: حداقل افزایش وام ازدواج در سال آینده 20 درصد است و حداکثر افزایش 40 درصد خواهد بود و قطعاً مجلس این موضوع را در لایحه بودجه سال آینده پیش بینی خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: حداقل افزایش وام ازدواج در سال آینده 20 درصد است و حداکثر افزایش 40 درصد خواهد بود و قطعاً مجلس این موضوع را در لایحه بودجه سال آینده پیش بینی خواهد کرد.