یک‌شنبه 15 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه اقتدار ایران سبب عقب نشینی دشمن شده است، گفتند: مسئولان در خدمت جهادی به مردم تلاشی جدی داشته باشند.

وب‌گاه عصر ایران

محمد اسماعیل اکبری: در ماه گذشته 9 سمینار برای اجرای قانون جوانی جمعیت در امریکا برگزار شد، اما در ایران هنوز یک سمینار هم برگزار نشده است.

خبرگزاری دانا

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه جمعیت کلید عزت و پیشرفت کشور است گفت: قانون جوانی جمعیت گامی بلند در راستای تحول در حوزه جمعیت و خانواده است و همه باید با همت جهادی و اراده ملی برای اجرای آن تلاش کنند.

خبرگزاری دانا

اکبری اظهار کرد: انجام وظایف ذاتی را به حساب رسیدگی به مسئله جمعیت نگذاریم، حوزه جمعیت نیازمند تلاشی بسیجی وار همراه با علم و آگاهی است، کشور ظرفیت جمعیت 350 میلیون نفری را دارد مشروط بر اینکه درست عمل شود.

خبرگزاری تسنیم

مشاور عالی وزیر کشور با بیان اینکه امروز با جامعه سالمندی روبرو هستیم، گفت: کشور ظرفیت جمعیت 350 میلیون نفری را دارد.

خبرگزاری دانا

مرکزی مشاور عالی وزیر کشور در حوزه جمعیت گفت: سالانه 530 هزار سقط جنین عمدی در کشور رقم می خورد.

خبرگزاری تسنیم

بررسی گزارش 3 کمیسیون مجلس درباره قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دستورکار مجلس بود که پس از قرائت آن نمایندگان مجلس نقطه نظرات خود را درباره نحوه اجرای این قانون از سوی دستگاه‌ها مطرح کردند.

خبرگزاری دانا

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت رئیس جمهور از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: آمار ارائه شده درباره کاهش میزان طلاق، افزایش تمایل به ازدواج و کاهش سن ازدواج بسیار خوشحال کننده است.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آمارهای ارائه شده حاکی از کاهش میزان طلاق، کاهش سن ازدواج و افزایش تمایل به ازدواج است که این آمار بسیار خوشحال کننده است.

خبرگزاری دانا

شبیهی با بیان اینکه شعار «فرزند کمتر زندگی بهتر» سیاست اشتباهی بوده است، گفت: در سایه این شعار امروز به چالش جمعیتی و افزایش سالمندی در کشور رسیده‌ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نداشتن فرزند کافی به خانواده‌ها و فرزندان آسیب وارد می کند.

وب‌گاه فرارو

صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) در بیانیه‌ای توضیح داد که مطابق تخمین پیشین این نهاد بین‌المللی در مجموع صد میلیون دختر در دهه جاری در معرض خطر کودک‌همسری قرار داشتند که در مقایسه با 10 سال گذشته 15 درصد کاهش یافته بود؛ اما شیوع ویروس کرونا با دامن‌زدن به گسترش فقر و آموزش از راه دور که در عمل موجب انزوای کودکان و کاهش دسترسی آن‌ها به شبکه نهاد‌های پشتیبان شده، 10 میلیون دختر دیگر را...

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه جهاد تبیین مهم‌ترین عامل تداوم انقلاب اسلامی ایران است، گفتند: فرزندآوری در اقتدار ملی این مرز و بوم تاثیر مستقیم دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم روز دانشجو با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد که تعدادی از دانشجویان دیدگاه‌ها و نظرات خود را مطرح کردند.