یک‌شنبه 15 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

وب‌گاه فرارو

بسیاری از رسوم و سنت‌های مردم دنیا آن‌قدر جالب و بعضا عجیب است که نظر هر انسانی را به خود جلب می‌کند. در این مقاله سراغ همین موضوع رفتیم قرار است همراه هم از برخی از رسم و رسوم جالب و متفاوتِ مردم نقاط مختلف دنیا آگاه شویم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون امور زنان و خانواده گفت: اینکه گفته شد من گفتم گشت ارشاد وجود ندارد صحیح نیست، من گفتم چیزی تحت عنوان گشت ارشاد وجود ندارد و این گشتی که اکنون داریم گشت امنیت اخلاقی است.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور زنان و خانواده در بخش دیگری بیان داشت: اینکه گفته شد من گفتم گشت ارشاد وجود ندارد صحیح نیست، من گفتم چیزی تحت عنوان گشت ارشاد وجود ندارد و این گشتی که اکنون داریم گشت امنیت اخلاقی است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: سال گذشته حدود 85 درصد دانشگاه‌ها فاقد خوابگاه متأهلی بودند، در حال حاضر 87 هزار تقاضای مؤثر برای دریافت خوابگاه متأهلی داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعضی آمارها نشان می‌دهند 300 هزار زن و 100 هزار مرد در وضعیت تجرد قطعی قرار دارند و 13 درصد خانوارهای ایرانی تک‌نفره‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: «400هزار ایرانی در تجرد قطعی به‌سرمی‌برند که 300هزار نفر از آنها زن و 100هزار نفر هم مرد هستند. از 25 میلیون خانوار ایرانی هم 13درصدشان تک‌نفره‌اند، اما 4درصد از این جمعیت، تجرد اختیاری دارند و 9درصد دیگر امکان ازدواج ندارند.»

وب‌گاه عصر ایران

البته به تأکید برخی جامعه‌شناسان با افزوده‌شدن افرادی که بعد از طلاق دیگر ازدواج نمی‌کنند، آمار تجردهای قطعی به پنج میلیون نفر هم افزایش خواهد یافت.

وب‌گاه فرارو

400 هزار ایرانی در تجرد قطعی به سر می‌برند که 300هزار نفر از آن‌ها زن و 100هزار نفر هم مرد هستند. از 25میلیون خانوار ایرانی هم 13درصدشان تک‌نفره‌اند، اما چهار درصد از این جمعیت، تجرد اختیاری دارند و 9درصد دیگر امکان ازدواج ندارند.» این آماری غیررسمی است درباره کسانی که 50سالگی را رد کرده و دیگر تمایلی به ازدواج ندارند.

خبرگزاری مهر

اهواز - بیش از 200بانوی کارآفرین و خودسرپرست اهوازی به دنبال محلی ثابت برای فروش و محصولات تولیدی خود هستند که نه شهرداری در این زمینه همکاری دارد و نه دیگر نهادهای ذیربط به فکر آنها هستند.

خبرگزاری دانا

امینی گفت: مهمترین تسکین دهنده درد جامعه وحدت ملی است؛ چراکه امروز تلاش دشمن برای این است که وحدت جامعه را دچار تشویش، شکاف و ضعف کند تا از این رهگذر بتواند هجمه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را بر جامعه ما وارد آورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از اعطای تسهیلات حمایتی فرزندآوری و ازدواج به کارکنان شهرداری تهران خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از اعطای تسهیلات حمایتی فرزندآوری و ازدواج به کارکنان شهرداری تهران خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان با اشاره به اینکه بی‌توجهی برخی مردم به بحران جمعیت به دلیل مشکلات اقتصادی است گفت: همکاری و کشنگری دانشگاهیان در طرح افزایش جمعیت حائز اهمیت است.

خبرگزاری دانا

امروز رشد افسارگسیخته آسیب های اجتماعی در جامعه بر هیچ کسی پوشیده نیست؛ بنابراین علل و عوامل این رشد به رغم هزینه های گزاف فرهنگی و تبلیغاتی باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.