دوشنبه 16 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

وب‌گاه فرارو

مدیرکل برنامه ریزی و توسعه جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: طی سال 99 استان خراسان جنوبی بیشترین میزان ازدواج نسبت سال قبل خود را داشت و در حدود 17.2 درصد آمار ازدواج در این استان افزایش داشته است. همچنین استان‌های یزد، کرمان، هرمزگان و بوشهر نیز شاهد افزایش 10 درصدی ازدواج طی سال 99 نسبت به سال 98 بودند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل برنامه ریزی و توسعه جوانان وزارت ورزش و جوانان، با اشاره به افزایش چهار درصدی ازدواج در کشور طی سال 99 گفت: علیرغم افزایش ازدواج در کشور اما استان‌هایی نیز هستند که طی سال 99 با کاهش ازدواج و یا رشد منفی ازدواج مواجه بودند که از جمله این استان‌ها تهران با کاهش نیم درصدی و کردستان با کاهش 1.3 درصدی بوده که نیازمند آسیب شناسی جدی توسط دانشگاهیان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

استقراض دولت روحانی از بانک‌مرکزی بر تنور انتظارات تورمی می‌دمد و سیل نقدینگی باز هم رو به افزایش، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

چند حدیث از امام جواد علیه السلام به همراه شرح

خبرگزاری دانا

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه عشایر قطب تولید کشور هستند به اهمیت بسیج مسئولان برای حل مشکلات سرمایه گذاری در استان پرداخت و گفت: اگر تلاش عشایر نباشد کشور در تأمین بخشی از کالاهای اساسی با مشکل مواجه خواهد شد.

خبرگزاری دانا

مختاری گفت: دلیل اجرایی نشدن برنامه های فرهنگی خصوصا در حوزه عفاف و حجاب، بودجه ناکافی و آشنا نبودن با اصول تصمیم سازی در این حوزه است.

خبرگزاری مهر

اردبیل - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: تحصیل فرصت ازدواج را در جوانان به ویژه دختران به تأخیر انداخته و ما با تعلل در این حوزه روبه‌رو هستیم.

وب‌گاه الف

یک استاد دانشگاه به تصریح اسباب رواج سبک زندگی عاقلانه، عاشقانه و عالمانه میان جوانان و موانع ازدواج موفق پرداخت.

وب‌گاه عصر ایران

یک استاد دانشگاه به تصریح اسباب رواج سبک زندگی عاقلانه، عاشقانه و عالمانه میان جوانان و موانع ازدواج موفق پرداخت.

خبرگزاری ایسنا

یک استاد دانشگاه به تشریح اسباب رواج سبک زندگی عاقلانه، عاشقانه و عالمانه میان جوانان و موانع ازدواج موفق پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک استاد دانشگاه و مشاور خانواده گفت: از دو دهه قبل بیش از 12میلیون جوان مجرد در سن ازدواج داشته‌ایم که عدم رسیدگی به آن فرد را یا به فساد و روابط خارج از چارچوب و یا به‌سوی سرکوب نیازها سوق می‌دهد.

خبرگزاری دانا

خانواده‌ها علایق و سلایق شخصی خود را دخیل در امر ازدواج می‌کنند و این امر ناپسندی است و علت این امر هم آن است که گاهی پدر و مادر از سر خیرخواهی و دوستی و محبت که دارند کاری را انجام می‌دهند که این است که آن چیزهایی که خود دوست داشتند تمایل دارند برای فرزندان خود اتفاق بیفتد.

خبرگزاری ایسنا

یک زوج درمانگر و مشاور خانواده با بیان اینکه تعارض زناشویی امری طبیعی است اما حل تعارض نیازمند مهارت است، گفت: ما نسبت به جدایی عاطفی آمار موثقی نداریم و متاسفانه زوجینی که دچار جدایی عاطفی شده‌اند بسیار دیر و بعضا 10 و حتی 15 سال پس از طلاق عاطفی برای حل این مشکل به درمانگر مراجعه می‌کنند.