دوشنبه 16 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

وب‌گاه مشرق نیوز

بیش از 60 درصد پسرهای 20 تا 30 ساله در ایران مجرد هستند؛ این یعنی بیش از 5 میلیون پسر 20 تا 30 ساله زندگی مجردی داشته و رویای تشکیل خانواده را در سر دارند.

وب‌گاه عصر ایران

پسران و دخترانی که در تجرد قطعی هستند، اعتقاد دارند بیشتر برنامه و سیاست‌های کشور، از مجلس گرفته تا دولت همواره متوجه جوانان بوده و متاسفانه هیچ مشوقی افراد مجرد با سن بالا تدارک دیده نشده است.

خبرگزاری دانا

علی عباسی گفت: با مدیریت غذا و رسانه برای بالا بردن سن بلوغ و بسترسازی مناسب برای ازدواج به موقع جوانان، می‌توان فاصله بین سن بلوغ تا ازدواج را کم و به این ترتیب نیازهای جنسی جوانان را مدیریت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

دستگاه تناسلی آقایان به گونه ای خلق شده است که باید در محیطی پایینتر از دمای بدن قرارگیرد، اما زمانی که به وسیله اشیاء نظیر لپ تاپ این دما بیشتر می شود، احتمال بهم ریختگی سیستم تولید اسپرم سلول جنسی مردان نیز بالا می رود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در فضای بیمارستان که همه اش درد و رنج و بیماری است وقتی طرف بیرون می‌آمد و با این موکب یا ایستگاه صلواتی برخورد می‌کرد ناخودآگاه یک احساس آرامشی در او ایجاد می‌شد و...

خبرگزاری دانا

طی سال‌های اخیر شاهد کاهش میل و رغبت جوانان به ازدواج هستیم؛ به طوریکه بسیاری از جوانان به دلایل مختلف از ازدواج سرباز زده و به تجردگرایی روی آورده‌اند.

خبرگزاری دانا

زهرا تاجدینی گفت: جامعه ایرانی، جامعه ای دینی و دارای ارزش های خاص خود است که روابط جنسی و دوستی های دختر و پسر خارج از حوزه ازدواج را منع می کند ولی با این وجود، در سال های اخیر شاهد گسترش اینگونه روابط در جامعه هستیم.

خبرگزاری دانا

14 میلیون نفر در خط ازدواج قرار دارند که اگر فرد در این شرایط در امر ازدواجش غفلت کند سریع به سن تجرد قطعی می رسد!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ جوانان بخش عظیمی از سرمایه هر جامعه‌ای به شمار می‌روند و این نکته امری بدیهی است که این گروه با انگیزه و با استعداد، نیازمند خدمات ویژه جهت رشد و تکامل هستند. ایران نیز مثل سایر کشورها از نعمت وجود جوانانی با استعداد و توانمند برخوردار است و تعداد جوانان افتخار آفرین ایرانی در رشته‌ها و مشاغل مختلف در سراسر دنیا کم نیست. در...

خبرگزاری مهر

نرخ باروری کشور در حال حاضر 1.6 به ازای هر زن می‌باشد که این عدد هم یک رکورد جدید در نرخ باروری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، گزارش تکان دهنده وزارت راه از سهم اجاره بهای یک واحد مسکونی از درآمد خانوار نشان می‌دهد که در تهران و کلان شهر‌ها 64 درصد از درآمد مردم برای اجاره خانه مصرف می‌شود؛ اجاره بها چگونه نجومی شد؟ برآورد‌های وزارت راه و شهرسازی نشان می‌دهد که در سال 99، سهم متوسط اجاره بهای یک واحد مسکونی 75 متری از درآمد خانوار‌های شهری، در تهران و کلان شهر‌ها 64 درصد،...

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت روحانی قوت لایموت مردم را نیز گران کرد و پراید از 140 میلیون تومان فراتر رفت، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری دانا

شاید مجموعه ای از تمام مشکلات ذکر شده باعث گردیده تا جوانان در گام اول تمایل چندانی به متاهل و متعهد شدن نداشته باشند و در گام بعد و پس از ازدواج تن به بی فرزندی و یا تک فرزندی دهند، مقوله ای که باعث شده جمعیت کشور روز به روز به سمت پیری سوق پیدا کند.

وب‌گاه فرارو

مجلسی‌ها نگران پیری جمعیت در سال‌های آینده هستند و به همین دلیل قصد دارند، با وعده های رنگارنگ نهضت ازدواج و فرزندآوری را به وجود آورند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام امامی گفت: در استان یزد با توجه به بررسی های صورت گرفته 150 هزار جوان پشت خط ازدواج قرار گرفته اند.