سه‌شنبه 12 تیر 1403

انگلیس تا جهنم رفت و برگشت + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
انگلیس تا جهنم رفت و برگشت + فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال انگلیس که با پنج امتیاز به عنوان صدرنشین گروه C یورو 2024 راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شده بود از ساعت 19:30 به مصاف اسلواکی رفتند. انگلیس با وجود صدرنشینی به دلیل بازی‌های بی‌روح در مرحله گروهی با انتقادهای زیادی مواجه بود و با اینکه پیش از شروع تورنمنت اکثر کارشناسان سه‌شیرها را شانس مهم قهرمانی می‌دانستند، در حال حاضر شانس قهرمانی...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال انگلیس که با پنج امتیاز به عنوان صدرنشین گروه C یورو 2024 راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شده بود از ساعت 19:30 به مصاف اسلواکی رفتند.

انگلیس با وجود صدرنشینی به دلیل بازی‌های بی‌روح در مرحله گروهی با انتقادهای زیادی مواجه بود و با اینکه پیش از شروع تورنمنت اکثر کارشناسان سه‌شیرها را شانس مهم قهرمانی می‌دانستند، در حال حاضر شانس قهرمانی برای تیم گرت ساوت‌گیت کم قلمداد می‌شود.

در این دیدار هم همین اتفاق رخ داد و بازی خوبی از بازیکنان ساوت‌گیت شاهد نبودیم، تیم ملی اسلواکی از نیمه اول پیش افتاد و انگلیس را علی‌رغم داشتن مالکیت توپ مغلوب خود کرد.

در نیمه دوم انگلیسی‌ها پرفشار ظاهر شدند و خطراتی را روی دروازه اسلواکی وجود آوردند. پس از تلاش های ناموفق انگلیس این ستاره رئال مادرید بود که در دقیقه 5+95 با ضربه قیچی برگردان خود انگلیسی‌ها را در بازی نگه داشت و بازی به وقت‌های اضافی کشیده شد.

در ابتدای نیمه اول وقت‌های اضافه این هری کین بود که با ضربه سر دروازه اسلواکی را باز کرد و برنده بازی عوض شد.

در نهایت این انگلیس بود که اشک‌های هوادارانش را به خنده تبدیل کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

تیم ملی انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف سوئیس می‌رود.

انتهای پیام /