یک‌شنبه 15 مهر 1403

سه مجتمع بین‌راهی در زنجان به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سه مجتمع بین‌راهی در زنجان به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: در نتیجه نظارت و بازرسی های انجام شده طی مهرماه امسال، سه مجتمع بین راهی در زنجان به دلیل عدم رعایت پرئتکال بهداشتی پلمب شد

امیر ارجمند روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و همزمان با گسترش شیوع این بیماری سه مورد پلمب، 2 مورد اخطار پلمب و سه مورد نیز اخطار شفاهی در بازرسی از تاسیسات و مجتمع‌های بین‌راهی استان انجام شد.

وی با بیان اینکه استان زنجان 22 مجتمع خدماتی‌رفاهی فعال در جاده‌های اصلی و منتهی به شهرهای توریستی دارد، اظهار داشت: با گسترش شیوع کرونا در روزهای اخیر، نظارت و بازرسی بر واحدهای خدماتی در سطح استان تشدید شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از ممنوعیت برگزاری دوره‌های آموزشی و تورهای گردشگری تا اطلاع ثانوی در این استان خبر داد و گفت: بنابر مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، برپایی چادر در پارک‌ها و نزدیکی ابنیه تاریخی استان نیز ممنوع است.

ارجمند افزود: متأسفانه در روزهای اخیر و با شروع فصل پاییز، شاهد اوج‌گیری مجدد بیماری کرونا در استان هستیم، به همین دلیل تعطیلی موزه‌ها و اماکن تاریخی نیز، یک هفته دیگر تمدید شده است.

*س_برچسب‌ها_س*