دوشنبه 16 مهر 1403

سوء مدیریت در حوزه اقتصاد بیشترین ضربه را به حوزه تولید وارد کرد / استراتژی اقتصادی حلقه مفقوده اقتصاد کشور

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سوء مدیریت در حوزه اقتصاد بیشترین ضربه را به حوزه تولید وارد کرد / استراتژی اقتصادی حلقه مفقوده اقتصاد کشور

کی‌پور با بیان اینکه تنها راه نجات کشور اتکا به توانمندی داخل است، گفت: سوء مدیریت‌های گذشته در حوزه اقتصاد بیشترین ضربه را حتی بیش از تحریم‌ها به حوزه تولید و صنعت وارد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علی اکبر کی پور، معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه صبح امروز در دیدار تعدادی از فعالان اقتصادی و فرهنگی این شهرستان اظهار کرد: تمام اتکای اقتصاد کشور ما در سال های اخیر به نفت و خام فروشی سرمایه های کشور بوده که الحمدالله با فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان این رویه در حال تغییر است.

وی تصریح کرد: آسیب های اجتماعی فرهنگی ما از اقتصاد معیوب و آسیب دیده منشا گرفته شده و سوء مدیریت‌های گذشته در حوزه اقتصاد بیشترین ضربه را حتی بیش از تحریم‌ها به حوزه تولید و صنعت زده است.

فرماندار تربت حیدریه گفت با بیان اینکه راه نجات این اقتصاد نگاه به داخل و تواناییهای درونی و اجرای عملی اقتصاد مقاومتی است، افزود: باید از فرصتها استفاده کنیم تا تمام پتانسیل های تربت حیدریه را در حوزه‌های مختلف اقتصادی اجتماعی فرهنگی گردشگری صنایع دستی و محصولات بومی محلی نه تنها به ایران بلکه به تمام دنیا معرفی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: برندسازی و تبلیغات و توسعه بازار فروش موجب افزایش اشتغال، توسعه تولید و ثروت آوری می شود.

افراد با انگیزه، صاحب اندیشه و وفادار به مبانی اعتقادی و ایدئولوژی انقلاب توسعه کشور را شتاب می دهند

فرماندار تربت حیدریه گفت: در مباحث فرهنگی افراد دغدغه مند و صاحب ایده و خلاق با تشکیل اتاق فکر باید به آسیب‌شناسی مباحث اجتماعی و ایدئولوژی جوانان و نوجوانان پرداخته و با ارائه راهکار، سیستم های فرهنگی و آموزشی مانند آموزش و پرورش و دانشگاهها را یاری کنند.

وی افزود: توصیه دین مبین و بزرگان نظام تعلیم و تربیت، به مثابه دو بال رشد و ساختن شخص و جامعه است و باید تربیت در کنار تعلیم جدی تر گرفته شود.

کی پور با اشاره به فعالیت‌های سیاسی در نظام جمهوری اسلامی گفت: ما در نظامی زندگی می کنیم که اگر جریان های سیاسی فعالیت می‌کنند به خاطر این است که نظام این شرایط را برای آنها فراهم کرده و گرنه در دوران طاغوت دیکتاتوری محض حاکم بود.

انتهای پیام /