سه‌شنبه 10 مهر 1403

سوادآموزی در بوشهر مجازی می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سوادآموزی در بوشهر مجازی می‌شود

بوشهر - ایرنا - معاون سوادآموزی استان بوشهر گفت: فراهم کردن زمینه فعالیت‌های سوادآموزی اینترنتی تحت وب در فضای مجازی از برنامه‌های پیش روی نهضت سوادآموزی است.

عباس امید روز شنبه در دومین جلسه مشترک ویدئو کنفرانس معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با مسولان نهضت سوادآموزی استان‌هاف بیان کرد: در این ارتباط برای تسهیل فرآیند ثبت نام، رفع اشکال و پیگیری فرآیند آموزشی سوادآموزان سامانه‌ای بر بستر وب طراحی می‌شود و در اختیار سوادآموزان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شبکه شاد، افزود: برای استمرار فعالیت‌های سوادآموزی در پاندمی بیماری کرونا، انجام تمهیدات و زمینه‌های لازم برای اتصال آموزش دهنده‌ها و سوادآموزان به شبکه شاد ضروری است.

امید ادامه داد: ثبت نام و کلاس‌گذاری برای فعالیت‌های جاری سوادآموزی، نیمه دوم شهریورماه و برای طرح‌های سواد آموزی مانند سوادآموزی در زندان‌ها از اوایل مرداد ماه آغاز می‌شود.

وی گفت: ادامه روند فعالیت‌های آموزشی نهضت سوادآموزی در سال 99 بسته به تصمیم ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا خواهد بود و با توجه به آینده نامشخص ویروس کرونا ممکن است ناچار به ارائه خدمات آموزشی مبتنی بر رویکرد نیمه حضوری شویم.

امید: یادآورشد: هم اکنون 240 نفر آموزش‌دهنده مسلط به روش تدریس آموزش افراد بی‌سواد و محروم از سواد استان بوشهر را به عهده دارند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*