یک‌شنبه 8 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایسنا

رییس هیات سوارکاری خوزستان از معرفی برترین های هفته پنجم رقابت های اسب دوانی کشور در اهواز خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: هفته پنجم رقابت‌های کورس سوارکاری با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور روز جمعه در اهواز برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

خبرگزاری ایسنا

اسب سواران ترکمن «گنبدکاووس» رژه زیبا و منحصر به فردی را در مجموعه سوارکاری این شهرستان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب برگزار کردند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رژه 43 راس اسب از نژاد ترکمن به‌مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاد برگزاری بازی‌های 2022 هانگژو - چین از نهایی شدن ساخت اماکن مورد استفاده در این رویداد با حضور یک‌هزار نیروی انسانی خبر داد.

خبرگزاری دانا

اولین دوره مسابقات پرش با اسب دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران شرق برگزار می شود.

خبرگزاری مهر

ستاد عالی بازی‌های آسیایی و المپیک برای رشته‌های رکوردی و اعزام ورزشکاران به بازی‌های آسیایی هانگژو محدودیت‌هایی را در نظر گرفته است.

خبرگزاری ایسنا

یک پیشکسوت رشته سوارکاری در خوزستان با اشاره به کیفیت بالای مسابقات کورش کشور در اهواز، گفت: باتوجه به این‌که مسابقات کوروس در سطح خوبی برگزار می‌شود، حضور رییس فدراسیون الزامی است و جای خالی او در چهار هفته برگزار شده از این رقابت‌ها احساس می‌شود زیرا حضور او در استان و رایزنی با مسئولان خوزستان می‌تواند در احداث هر چه سریع‌تر پیست سوارکاری در اهواز تاثیر بسیاری داشته باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با آرایه نانو ژنراتور تریبوالکتریک در ساخت زین اسب می‌توان به سوارکار کمک کرد تا ارتباط مستمری با اسب داشته و از سوی دیگر در صورت بروز حادثه و سقوط سوار کار به سرعت دیگران را از این موضوع آگاه کند. سوارکاران ماهر، مانورهای پیشرفته سواری مانند پرش و چرخش را بدون دردسر انجام می‌دهند. سوارکاری خوب نیاز به تعادل داشته و باید نشانه‌های ظریفی را به...

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت: به دلیل افزایش روزافزون ابتلا به کرونا و با تصمیم ستاد استانی مقابله با این ویروس، با هدف حفظ سلامت علاقمندان به سوارکاری، ادامه کورس اسبدوانی پاییزه - زمستانه این شهرستان تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

خبرگزاری دانا

زمان ثبت‌نام از نامزدهای ریاست فدراسیون سوارکاری مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم

زمان ثبت‌نام از نامزدهای ریاست فدراسیون سوارکاری مشخص شد.

خبرگزاری دانا

صابر رحیمی امروز با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان چندین پروژه ورزشی در استان کرمانشاه افتتاح می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بر اساس آخرین اصلاحیه طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید -19 در شهرهای کشور، مصوبه پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مشاغل گروه یک (مجاز به فعالیت در تمام شهرستان‌ها حتی در شرایط قرمز)، مشاغل گروه دو (مجاز به فعالیت در شهرهای نارنجی)، مشاغل گروه سه (مجاز به فعالیت در شهرهای زرد) و مشاغل گروه چهار (مجاز به...

خبرگزاری ایسنا

براساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته‌های ورزشی به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت ها در 120 شهر با وضعیت قرمز اعمال می شود و در 153 شهر شاهد ممنوعیت فعالیت مشاغل ورزشی گروه 3 هستیم.