یک‌شنبه 8 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایسنا

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اینکه مقابله با فعالیت اماکن و باشگاه‌های ورزشی متخلف بر خلاف دستور ستاد ملی مقابله با کرونا در دستورکار قرار دارد، گفت: تمامی فعالیت ها باید بر اساس پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده در رابطه با رشته های ورزشی مختلف باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با تغییر رنگ‌بندی کرونایی پایتخت و قرار گرفتن در وضعیت قرمز، صرفا مشاغل گروه یک شامل استخر روباز، تیراندازی (اهداف پروازی، فضای باز)، تیروکمان، چوگان، دوومیدانی، سوارکاری، قایقرانی (به‌جز دراگون بوت)، کوهنوردی، موتورسواری و اتومبیل‌رانی، دوچرخه‌سواری امکان فعالیت در این شهر را دارند.

خبرگزاری ایسنا

براساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته‌های ورزشی به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت ها در 42 شهر با وضعیت قرمز اعمال می شود و در 142 شهر شاهد ممنوعیت فعالیت مشاغل ورزشی گروه 3 هستیم.

خبرگزاری تسنیم

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با نمایش کمپرها و موتورسیکلت‌های و همچنین رژه خودروهای کلاسیک توانسته بود جذابیت دوچندانی را به نمایشگاه بین‌المللی گردشگری امسال دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران _ ایرنا_ همایش بانوی اخلاق ورزش ایران صبح امروز (12 بهمن) با حضور دهها ورزشکار، مربی و مدیران زن ورزشی کشور و مسئولان کمیته ملی المپیک در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار و از زنان برتر ورزش کشور و 47 فدراسیون ورزشی تقدیر شد.

خبرگزاری مهر

همایش «بانوی اخلاق ورزش» با حضور رئیس کمیته ملی المپیک و جمعی از مدیران ورزش کشور برگزار شد.

خبرگزاری میزان

همایش معرفی بانوی اخلاق ورزش کشور، در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

همایش معرفی بانوی اخلاق ورزش کشور با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

خبرگزاری دانا

همایش معرفی بانوی اخلاق ورزش کشور با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار و از بانوان برگزیده اخلاق تجلیل شد.

خبرگزاری ایسنا

یک پژوهشگر قرآنی با اشاره به شرایط و نگرش‌های مختلف در مورد امی بودن حضرت محمد (ص)، گفت: امی بودن پیامبر اکرم دلیلی بر حقانیت رسالت ایشان به شمار می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - همزمان با افزایش تعداد مبتلایان به سویه اُمیکرون در گلستان و با هدف حفظ سلامت علاقمندان به سوارکاری، هفته پانزدهم کورس اسبدوانی پاییزه - زمستانه گنبدکاووس تعطیل شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، این روزها موضوع ساحل‌خواری و رودخانه‌خواری دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی حسابی سروصدا کرده است. غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه 7 بهمن در سفر به مشهد با اشاره به کوتاهی و قصور دستگاه‌های مسئول در مسائل ناظر بر تجاوزات و تعدیات به اراضی ملی و منابع طبیعی، می‌گوید: «بیشتر تجاوزات و تعدیات به حریم و بستر رودخانه‌ها و اقدام به ساخت‌وسازهای غیرقانونی...

خبرگزاری ایسنا

براساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته‌های ورزشی به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت ها در 15 شهر با وضعیت قرمز اعمال می شود و در 61 شهر شاهد ممنوعیت فعالیت مشاغل ورزشی گروه 3 هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو چین گفت: با اضافه شدن 5 رشته جدید، کاروان ورزشی کشورمان در 31 رشته ورزشی به رقابت های آسیایی اعزام می شود.

خبرگزاری دانا

وزیر ورزش و جوانان گفت: چوگان می‌تواند پل ارتباطی ایران با کشورهای اروپایی باشد. کشور لهستان نیز سوابق ارزشمندی در پرورش اسب و سوارکاری دارد که می توانیم از تجارب آنها استفاده کنیم.