یک‌شنبه 8 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با دهه مبارک فجر 22 طرح شهری با حضور جمعی از مدیران شهری در منطقه 22 به بهره برداری رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در خصوص وضعیت این شرکت بدهی فدراسیون ها و وضعیت استقلال و پرسپولیس صحبت‌هایی مطرح کرد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اشاره به بدهی 110 میلیاردی فدراسیون‌ها به این شرکت در رابطه با مسائل مختلف توضیحاتی داد.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: دروغ نمی‌گوییم و قول هم نمی‌دهیم؛ انحلال شرکت توسعه را نشنیده‌ام و خبری ندارم.

خبرگزاری ایسنا

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در نشست خبری که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد، گفت: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی میرات دار پروژه های ناتمام زیادی است که سعی داریم برحسب اولویت ها به اتمام برسانیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: 211 طرح ورزشی از محل اعتبارات ملی و استانی آماده افتتاح داریم که از این تعداد 59 طرح شهری و 152 طرح روستایی است.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: هفته چهارم رقابت‌های کورس سوارکاری با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور روز جمعه در اهواز برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

خبرگزاری ایسنا

کمیته بین‌المللی المپیک پیشنهاد برای گنجاندن موج‌سواری، اسکیت‌برد و صعودهای ورزشی در میان ورزش‌های اصلی بازی‌های تابستانی 2028 لس‌آنجلس را تصویب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برنامه موقت المپیک 2028 در لس‌آنجلس تصویب شد.

خبرگزاری دانا

28 رشته ورزشی از سوی IOC برای حضور در المپیک 2028 لس‌آنجلس موقتاً تصویب شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه ورزشی اولیه بازی‌های المپیک 2028 لس آنجلس از 28 رشته ورزشی با تمرکز قوی بر جوانان تشکیل خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمیته بین‌المللی المپیک در نشستی 28 رشته ورزشی را در برنامه موقت بازی‌های المپیک 2028 تصویب و سه رشته را در صف انتظار گذاشت. بوکس، وزنه‌برداری و پنج‌گانه مدرن در خطر حذف از المپیک قرار گرفتند.

خبرگزاری تسنیم

برنامه موقت المپیک 2028 در لس‌آنجلس تصویب شد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از آماده‌سازی پرونده شیوه سنتی پرورش نژاد منحصربفرد اسب کاسپین به منظور ثبت در فهرست آثار ناملموس ملی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: باشگاه‌های ایمن در شهر تهران می توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت‌های خود را ادامه دهند.