دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

وب‌گاه الف

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: به دنبال طرحی در راستای تغییر ساختار ورزش و جوانان هستیم که با رایزنی با مجلس شورای اسلامی و درایت نمایندگان در صورت محقق شدن این طرح، رئیس سازمان جوانان با جایگاه معاونت وزیر ایجاد خواهد شد که رئیس جمهور محترم نیز بر ارتقاء این وزارت خانه تاکید دارند.

خبرگزاری دانا

سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور خیران در ورزش، یزد را از کل کشور متمایز کرده است.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم و پایانی هفته هشتم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با شرکت 69 راس اسب از نژادهای "ترکمن، تروبرد و دوخون" در هفت دور شامل سه دور هزار متری، سه دور هزار و 200 متری و یک دور هزار و 600 متری عصر امروز جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: ما به عنوان متولی اماکن ورزشی وظیفه قانونی داریم که از اموال عمومی در حوزه ورزش صیانت کنیم و اماکن ورزشی کشور، منطقه آزاد خصوصی نیست.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته هشتم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با شرکت 64 راس اسب از نژادهای "ترکمن، تروبرد و دوخون" در هفت دور شامل پنج دور هزار متری، یک دور هزار و 200 متری و یک دور هزار و 600 متری عصر امروز پنجشنبه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری میزان

احمدرضا دلیران فیروز به عنوان سرپرست انجمن مینی گلف فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

خبرگزاری ایسنا

رییس فدراسیون چوگان با اشاره به رفتارهای انتقادآمیز شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در برخورد با رشته چوگان و ممانعت از ورود وی به محل فدراسیون که در مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) قرار دارد، اعلام کرد: از آن زمان تا کنون دیگر به فدراسیون چوگان نرفته و منتظر برگزاری جلسه با وزیر ورزش هستم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس فدراسیون سوارکاری از برنامه ریزی این رشته برای حضور در رقابت‌های آسیایی خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس فدراسیون چوگان با تامید بر اینکه شرکت توسعه و تجهیز به دنبال درآمدزایی از این رشته است گفت: مانع ورودم به فدراسیون شده‌اند و گفته‌اند باید 50 میلیارد تومان بپردازیم.

خبرگزاری تسنیم

حراست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از ورود رئیس فدراسیون چوگان به مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا ممانعت کرد اما علت این امر چه بود؟

خبرگزاری میزان

وزیر ورزش و جوانان و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی به نکاتی اشاره کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت: برنامه‌های متنوعی از سوی منطقه آزاد کیش برای تیم ملی و گردشگرانی که قرار است به واسطه جام جهانی 2022 قطر به این جزیره سفر کنند، فراهم شده است.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته‌های ورزشی به گونه‌ای است که تا 26 آذر شدیدترین محدودیت‌ها صرفا در هشت شهرستان با وضعیت نارنجی از نظر شیوع ویروس کرونا، اعمال می شود.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم و پایانی هفته هفتم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با شرکت 55 راس اسب از نژادهای "ترکمن، تروبرد و دوخون" در 6 دور شامل چهار دور هزار متری و 2 دور هزار و 200 متری عصر امروز جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

بازیگر سینما و تلویزیون تأکید کرد اگر بعد از سریال «مختارنامه» حمایتی از سازمان صداوسیما می‌دیدم قطعا الان داشتم سریال «سلمان فارسی» را کار می‌کردم.