دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

وب‌گاه فرارو

تیم ملی فوتبال زنان ایران از امروز قرار است کارشان را در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شروع کنند. برای اولین‌بار در تاریخ است که دختران ایرانی به این رقابت‌ها صعود کرده‌اند و همین مورد به تنهایی برای مهم‌بودن کار آنها کفایت می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نوعی از محدودیت‌های جدید از‌جمله تفکیک جنسیتی بی‌سابقه که حتی در سال‌های ابتدایی انقلاب و دهه 60 هم نظیر نداشته، در فضای ورزش سوارکاری در چند ماه اخیر پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم آغاز شده و در حال تشدید است و با این کار جایگاه تاریخی سوارکاری در هویت فرهنگی ملی و دینی ایرانیان رو به نابودی است.

خبرگزاری ایرنا

کیش - ایرنا - رقابت های اسکواش کلوز ستلایت بانوان با عنوان جام یاسی کیش با رنکینگ جهانی با حضور 43 ورزشکار آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال بسیاری از ناگفته‌های دوران مدیریت خود را برای خبر ورزشی افشا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این جمعه هم چند تن از امامان جمعه در شهرهای مختلف اشارتی یا هشداری درباره زنان و دختران داشتند و انگار سنت امام‌جمعه‌های اصفهان به جاهای دیگر هم سرایت کرده و گویی همان‌گونه که در خطبه اول درباره رعایت تقوا تذکر می‌دهند هر بار درباره زنان و لباس پوشیدن و دوچرخه سواری و اسب‌سواری هم باید نکته‌ای بگویند و اقتصاد و وعده خیره کننده نان کوپنی را رها کرده اند چون اوضاع اقتصادی و معیشتی لابد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در بیست‌وپنجمین سالگرد درگذشت هاشمی رفسنجانی که قطعا همه این امامان جمعه 28 سال شنونده خطبه‌های او بوده‌اند نیز البته سخنی گفته نشد تا سیاست رسمی بایکوت او نقض نشود.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: در بیست‌وپنجمین سالگرد درگذشت هاشمی رفسنجانی که قطعا همه این امامان جمعه 28 سال شنونده خطبه‌های او بوده‌اند نیز البته سخنی گفته نشد تا سیاست رسمی بایکوت او نقض نشود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در بیست‌و‌پنجمین سالگرد درگذشت هاشمی رفسنجانی که قطعا همه این امامان جمعه 28 سال شنونده خطبه‌های او بوده‌اند نیز البته سخنی گفته نشد تا سیاست رسمی بایکوت او نقض نشود.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایسنا

بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته‌های ورزشی به گونه‌ای است که تا پایان هفته جاری هیچ‌گونه محدودیتی در شهرهای کشور وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بام لند در همه فصول سال گزینه جذابی برای خرید، رستوران گردی و تفریح محسوب می شود

خبرگزاری ایسنا

هفته نخست سی‌امین دوره مسابقات اسب دوانی قهرمانی کشور در اهواز برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبنم قلی خانی در جدیدترین پست اینستاگرامی خود، تصاویر جدیدی از حضورش در یک مراسم خصوصی به اشتراک گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - استاندار گلستان از مجموعه سوارکاری گنبدکاووس به‌عنوان ظرفیتی فوق العاده برای توسعه استان و نیز این شهرستان مرزی یاد کرد و گفت: رفع مشکلات و کمبودهای این مجموعه ورزشی در قالب تشکیل کارگروه تخصصی از ذینفعان پیگیری خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - اسب‌های برتر روز نخست هفته دوازدهم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه - زمستانه گنبدکاووس که با شرکت 52 راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 6 دور عصر امروز پنجشنبه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد، مشخص شدند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - استاندار گلستان با بیان اینکه این استان از لحاظ برخورداری از منابع و ظرفیت‌های خدادادی اکنون به لحاظ شاخص‌های توسعه جزو 10 استان آخر کشور است گفت که این استان شمالی قابلیت توسعه و قرار گرفتن جزو استان‌های برتر را دارد.