دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تصویربرداری سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده این روز‌ها در میدان قیام دنبال می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر فدراسیون سوارکاری از حضور چهار سوارکار ایرانی در مسابقات بین‌المللی پرش با اسب امارات خبر داد و گفت: این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای تا دهم بهمن پایان می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پخش سری جدید سریال امداد کوهستان در قاب شبکه 2 سیما، تصویربرداری سریال خوشنام در دارآباد، بررسی فرهنگ محیط‌زیست ایرانی‌ها زیر ذره‌بین «چرخ»، نقد چشم ایرانی با موضوع نبرد با تکفیری‌ها در شبکه مستند از جمله اخبار امروز صداوسیماست.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم و پایانی هفته نهم کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با شرکت 58 راس اسب از نژادهای "ترکمن، تروبرد و دوخون" در هفت دور شامل چهار دور هزار متری و سه دور هزار و 600 متری عصر امروز جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - هفته دهم بیست و پنجمین دوره رقابت‌های اسبدوانی پاییزه کشور با رعایت نکات بهداشتی عصر جمعه در مجتمع سوارکاری صفاییه شهر یزد پیگیری شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته نهم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با شرکت 57 راس اسب از نژادهای "ترکمن، تروبرد و دوخون" در 6 دور شامل سه دور هزار متری و سه دور هزار و 200 متری عصر امروز پنجشنبه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ساره بیات تصویری از خود به همراه همسرش در اینستاگرام منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این مطلب به ذکر 8 مورد از رویداد‌های ورزشی مختلف پرداخته شده است که از سال‌های دور همچنان در کشور‌های متعدد جهان برگزار می‌شوند.

خبرگزاری دانا

پارک بزرگ تبریز که در سال 1350 بنای ایجاد آن گذاشته شده است با گذشت 50 سال به سرانجام نرسیده است.

خبرگزاری ایسنا

وب‌گاه خبر آنلاین

پارک بزرگ تبریز، پروژه‌ای با نیم‌قرن قدمت که از نظر ظرفیت‌های بالقوه، قابل‌قیاس با زیباترین پارک‌های ایران و خاورمیانه است، در حالی که از نظر تدبیر و همت مدیریتی، تفاوتی با شوره‌زارهای دوردست ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور، با توجه به این که هیچ شهر قرمز و نارنجی تا پایان هفته جاری در کشور وجود ندارد، امکان فعالیت تمامی رشته‌های ورزشی در نقاط مختلف کشور فراهم است.

وب‌گاه عصر ایران

فعالیت در بخش استخر روباز، تیراندازی (اهداف پروازی، فضای باز)، تیروکمان، چوگان، دوومیدانی، سوارکاری، قایقرانی (به جز دراگون بوت)، کوهنوردی، موتورسواری و اتومبیل‌رانی و دوچرخه سواری در تمامی شهرهای کشور حتی شهرهای با وضعیت قرمز کرونا منعی ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

برای نخستین بار در عربستان سعودی یک باشگاه آموزش اسب سواری ویژه زنان راه اندازی شد.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور، با توجه به این که هیچ شهر قرمز و نارنجی تا پایان هفته جاری در کشور وجود ندارد، امکان فعالیت تمامی رشته‌های ورزشی در نقاط مختلف کشور فراهم است.

خبرگزاری ایسنا

دختر نوجوانی که موفق به کسب عنوان قهرمان سوارکاری استان فارس شده، رسیدن به عناوین ملی و جهانی را به عنوان هدفی مهم، در نظر گرفته است.