دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایسنا

کارگردان "تومان" گفت: من گروهی را کنار هم گذاشته‌ام که می‌شد با همین قصه و همان بازیگران به فروش میلیاردی برسم. نوید محمدزاده، فرشته حسینی و... کست اولیه من بودند اما با ایمان و اعتقادی که به میرسعید مولویان داشتم او را برای فیلم انتخاب کردم و البته نکته جالب توجه این است که خود نوید محمدزاده هم از این اتفاق حمایت و استقبال کرد. هدف من چیز دیگری بوده و از همان ابتدا به دنبال فروش بالا...

خبرگزاری تسنیم

نگاهی به ترکیب مجمع کمیته ملی المپیک نشان می‌دهد که با شرایط کنونی مشکلی برای برگزاری انتخابات این کمیته در تاریخ 17 اسفند وجود ندارد.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس آخرین تغییرات رنگ‌بندی شیوع ویروس کرونا در کشور تا پایان هفته جاری، تمامی فعالیت‌های ورزشی در شهرهای ایران به جز اردکان یزد مجاز است و در این شهرستان صرفا مشاغل گروه یک و دو امکان فعالیت دارند.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - هفته بیستم لیگ برتر والیبال کشور با ادامه روند صعودی تیم شهرداری گنبد و شکست پاس گرگان در تهران به پایان رسید و امید صعود نمایندگان گلستان به جمع هشت تیم مرحله پلی‌آف همچنان زنده ماند.

خبرگزاری دانا

وزیر ورزش و جوانان گفت: در داخل کشور هم 235 گونه ورزشی فعال هستند که در هربخش می‌توانند زمینه فعالیت بسیاری را برای جوانان مهیا کنند.

خبرگزاری میزان

رئیس فدراسیون سوارکاری نسبت به اظهارات اخیر در مورد اعمال محدودیت‌های جدید برای بانوان سوارکار واکنش نشان داد.

وب‌گاه الف

وزیر ورزش و جوانان گفت: درباره ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم اما بزودی اعلام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت: یک اتفاق خوب برای هاکی راه‌اندازی هاکی روی چمن بانوان است. خیلی خوشحالیم بعد از این همه سال با تلاش مدیریت و مجموعه فدراسیون هاکی روی چمن زنان راه‌اندازی شد.

وب‌گاه عصر ایران

سجادی در خصوص ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها نیز گفت: درحال بررسی و برنامه‌ریزی هستیم ولی هنوز به قطعیت نرسیده‌ایم که به زودی اعلام خواهیم کرد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر ورزش و جوانان گفت: درباره ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها هنوز به قطعیت نرسیده‌ایم اما بزودی اعلام می‌شود.

خبرگزاری میزان

وزیر ورزش و جوانان گفت: طبق صحبت‌های رییس فدراسیون به آینده هاکی کشورمان امیدوار شدیم. یک اتفاق خوب برای این رشته راه‌اندازی هاکی روی چمن بانوان بعد از حدود 50 سال است. آقای قدیمی همیشه منشا تحولات زیاد در ورزش کشور بوده است.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: هفته دوم رقابت‌های کورس سوارکاری با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور روز جمعه در اهواز برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان درباره ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها گفت: درحال بررسی و برنامه‌ریزی هستیم، ولی هنوز به قطعیت نرسیده‌ایم که به زودی اعلام خواهیم کرد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت که به سبب شرایط نامساعد جوی، بارش باران و برودت هوا، روز دوم هفته سیزدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه - زمستانه این شهرستان عصر امروز جمعه برگزار نخواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته سیزدهم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه - زمستانه گنبدکاووس با شرکت 53 راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 6 دور به مسافت‌های هزار، هزار و 200 و هزار و 600 متری، عصر امروز پنجشنبه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.