دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو چین تصمیم دارد با نزدیک شدن به این رویداد، 100 هزار پوستر را در قالب چهار طرح منحصر به فرد در سطح این شهر نصب کند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - علی محمد زنگانه استاندار گلستان امروز پنجشنبه در سفر یک روزه خود به گنبدکاووس با حضور در منزل شهید نوری خرمالی از شهدای اهل سنت این شهرستان مرزی با خانواده وی که درسال 67 و در منطقه عملیاتی دهلران به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، دیدار و گفت و گو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مراسم اکران خصوصی سریال «جیران» با حضور عوامل سریال و سینماگران از جمله پریناز ایزدیار و بهرام رادان در هتل اسپینانس پالاس برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - شهرداری گنبد و پاس گرگان 2 نماینده گلستان در لیگ برتر والیبال امیدوارند با رفع مشکلات فنی و تاکتیکی و تزریق روحیه خودباوری در بازیکنان، به رقبای متمول خود در رده‌های بالای جدول رده‌بندی نزدیک‌تر شده و در مرحله نخست لیگ در جمع هشت تیم بالایی جدول قرار بگیرند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آمارهای رسمی نشان می‌دهد نتیجه 27درصد از تست‌های انجام‌شده روزانه ویروس امیکرون است که این به‌معنی شنیده‌شدن صدای پیک ششم در آینده نزدیک است.

خبرگزاری دانا

دومین مسابقه انتخابی تیم ملی پونی سواران برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

«سردار آزمون» ملی پوش فوتبال کشورمان امروز در حاشیه برگزاری هفته یازدهم مسابقات اسبدوانی جان مربی اسب را نجات داد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم و پایانی هفته یازدهم کورس اسبدوانی پاییزه - زمستانه گنبدکاووس با شرکت 57 راس اسب از نژادهای "ترکمن، تروبرد و دوخون" در 6 دور شامل سه دور هزار متری، 2 دور هزار و 200 متری و یک دور هزار و 600 متری عصر امروز شنبه برگزار شد و سوارکاران و اسب‌های برتر مشخص شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پخش سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه، از جمعه (24 دی) در شبکه نمایش خانگی آغاز می‌شود. پریناز ایزدیار بازیگر اصلی این سریال است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با رای‌گیری از اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی با کسب 29 رای از مجموع 56 رای اعضای مجمع، به عنوان رییس فدراسیون تکواندو انتخاب شد.

خبرگزاری دانا

سوگواری بختیاری ها یکی از نمایشی ترین انواع تعزیه و تاثیر برانگیز ترین انواع عزاداری ایرانی است. بزرگداشت بزرگان، کلانتران، ریش سفیدان، جوانان غیور و بی بی ها و زنان نامدار پس از مرگ نوعی فرهنگ خاص را در بختیاری ایجاد می کند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت که هفته یازدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه و زمستانه این شهرستان به‌مناسبت سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) با یک روز تاخیر در روزهای جمعه و شنبه (17 و 18 دی) در مجموعه سوارکاری گنبد برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

واضح است شمار مقصد‌های گردشگری ایران بیشتر از سه تاست، همچنین بدیهی ست همه‌ی این مقصد‌ها (اصفهان، شیراز، یزد، تهران، تبریز، مشهد، کاشان، قزوین، کرمان، نوار ساحلی شمال و جنوب کشور، اردیبل، همدان، کرمانشاه و...) را نمی‌توان در یک بسته‌ی ترکیبی گنجاند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - برگزارکنندگان کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس برای اسب‌های برنده اول تا سوم هفته دهم این رخداد در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در مجموعه سوارکاری این شهرستان چهار میلیارد و 414 میلیون ریال جایزه نقدی پیش‌بینی کردند.

خبرگزاری تسنیم

کارگردان سریال "خوشنام" از روزهای سختی می‌گوید که بازیگران مجبورند برای ضبط سکانس‌های خارجی، سرما را به جان بخرند و لباس تابستانه بپوشند.