دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

وب‌گاه مشرق نیوز

کمیته المللی المپیک سه رشته را از لیست رشته های ورزشی تضمین شده برای بازی های المپیک 2028 لس آنجلس خارج کرد.

وب‌گاه فرارو

کمیته بین‌المللی المپیک سه رشته را از لیست رشته‌های ورزشی تضمین شده برای بازی‌های المپیک 2028 لس آنجلس خارج کرد.

خبرگزاری ایسنا

کمیته بین‌المللی المپیک سه رشته را از لیست رشته های ورزشی تضمین شده برای بازی های المپیک 2028 لس آنجلس خارج کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس هیئت سوارکاری استان زنجان برنامه‌های ورزشی هیئت سوارکاری زنجان در حال تدوین است گفت: رایزنی برای برگزاری دوره کلانتری درجه دو و طراحی مسیر مسابقات پرش با اسب ادامه دارد.

خبرگزاری میزان

مهدی شایسته مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در احکامی، جداگانه کامران آزادی را به عنوان سرپرست قائم مقام عملیات، علی رزم آور را به عنوان سرپرست مدیریت حوزه مدیر عامل و دبیر هیات مدیره و رودکی را به عنوان سرپرست مدیریت انتظامات این شرکت منصوب کرد.

خبرگزاری دانا

پرورش و نگهداری اسب از گذشته های تا کنون جایگاه خاصی بین ایرانیان داشته است و امروزه در مناطقی مانند شمال خراسان نژاد اسب ترکمن جایگاه بسیار باارزشی دارد. طبق آمارها نزدیک به سه هزار راس اسب در شمال خراسان وجود دارد که هزار راس از آن اسب ترکمن و بقیه از نژادهای مختلف دیگر هستند.

خبرگزاری ایسنا

کمی بعد از درب ورود،60 سال پیش خیابان‌های تهران را می‌بینید و چند قدم آن طرف تر، خود را در میان کوچه خیابان‌های عراق 1400 سال پیش خواهید یافت! این است راز شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی که علی حاتمی در اواخر دهه 50 برای ساخت سریال «هزاردستان» پایه هایش را بنا کرد و پس از حدود نیم قرن همچنان مطرح ترین شهرک سینمایی ایران است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سوارکاری از ورزش‌هایی است که در چند دهه اخیر مورد توجه خاصی قرار گرفته است.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته‌های ورزشی به گونه‌ای است که تا 19 آذر شدیدترین محدویت‌ها صرفا در 9 شهرستان اعمال می شود.

خبرگزاری دانا

رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: در فدراسیون سوارکاری 2 برنامه راهبردی 4 ساله تبیین کرده ایم و سال 2024 سال شکوفایی سوارکاری خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم و پایانی هفته ششم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با شرکت 52 راس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در 6 دور شامل سه دور هزار متری، 2 دور هزار و 200 متری و یک دور هزار و 600 متری عصر امروز جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری دانا

البرز قطب سوارکاری کشور است و این صنعت در صورت حمایت می تواند ارزآوری خوبی برای کشورمان به همراه داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته ششم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با شرکت 55 راس اسب از نژادهای "ترکمن، تروبرد و دوخون" در 6 دور شامل یک دور هزار و 600 متری و پنج دور هزار متری عصر امروز پنجشنبه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

39 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در دو روز پایانی هفته از شبکه‌های گوناگون سیما پخش می‌شوند که در این میان، «پنگوئن بلوم»، «سایه تاریک» و «خودش»، سه اثر سینمایی تازه هستند که روی آنتن خواهند رفت.

خبرگزاری ایسنا

39 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای پایانی هفته از شبکه‌های سیما پخش می‌شوند که از این تعداد «پنگوئن بلوم»، «سایه تاریک» و «خودش» سه اثر جدیدی هستند که روی آنتن خواهند رفت.

خبرگزاری میزان

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «میرزا کوچک‌خان»، «پونیو»، «حوض نقاشی»، «پاندای کونگ فوکار 2»، «پنگوئن بلوم»، «خواستگاری»، «تاریکی»، «نقشه فرار 2»، «دیوید، یک هزار تو ساخت»، «در دنیای تو ساعت چند است؟» پنج‌شنبه و جمعه 11 و 12 آذر ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.