یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سوریه

سوریه

وب‌گاه خبر آنلاین

متوسلیان با یک طراحی بی نظیر، هوشمندانه و دقیق منطقه دزلی که در اختیار دموکرات‌ها و به عبارتی پایگاه اصلی و مقر فرماندهی آنها بود را توانست کاملا در اختیار بگیرد و تعداد زیادی از آنها را اسیر کند و آن کسانی که می‌خواستند مقاومت کنند را به قتل رساندند.

وب‌گاه عصر ایران

بین همه رزمندگان پیچید که حاج احمد خودش اسلحه بدست شده است لذا بچه‌ها گفتند وقتی ایشان که فرمانده تیپ است آمده ما نباید یک لحظه هم خاکریز را ترک کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی پلیس با توجه به خاطره مقام معظم رهبری در خصوص حمله به بدحجاب‌ها گفت: پلیس به وظایف خود در چارچوب قانون عمل خواهد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در حال حاضر، موشک تاو یکی از پر استفاده‌ترین موشک های هدایت شونده ضد تانک در جهان است. این موشک پس از 50 سال خدمت همچنان از گزینه های توانمند برای شکار تانک محسوب می شود. موشک ضد تانک تاو و انواع آن توسط بیش از 45 کشور جهان استفاده می شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ریاست اطلاعات هیئت حاکمه افغانستان اعلام کرد، تدارکاتچی داعش در حملات انتحاری به مرکز تبیان و ترور والی بلخ دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در آینده نزدیک «مجتبی دمیرچی لو» جایگزین «سید عباس موسوی» در سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو خواهد شد. دمیرچی لو پیش از این سفیر ایران در قزاقستان بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احتمال کنارگذاشتن آقای یوسف نوری از وزارت آموزش و پرورش قوت گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهروندان ایرانی باید فورا خاک آذربایجان را ترک کنند

وب‌گاه عرشه آنلاین

غزل شاکری اینبار با آواز ما برای آنکه ایران... از زنده‌یاد محمد نوری به استقبال سیزده بدر سال 1402 رفت و نوشت: «با رفیق دیرینه و خوش نواز به کوچه ای دیگر شدیم»

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضرت آیت الله خامنه ای به پرسشی درباره حکم روزه مسافر پاسخ داده اند

وب‌گاه عرشه آنلاین

قاتل به کشتن کودک دانش‌آموز اعتراف کرده اما درباره انگیزه‌اش از این جنایت صحبت نکرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد نیوز نوشت: روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت پاسدار رشید سپاه اسلام «سروان مقداد مهقانی جعفر آبادی» که در حمله اسرائیل در سحرگاه جمعه (11 فروردین) به حومه دمشق سوریه مجروح شده بود، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف کشتی خارجی حامل 125 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه در خلیج‌فارس خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه ژاپن در دیدار با همتای چینی خود، آزادی فوری یک شهروند ژاپنی را خواستار شد.

خبرگزاری مهر

کارشناس سیاسی غرب آسیا گفت: پاسخ ایران باید به گونه‌ای باشد که چالش‌های رژیم صهیونیستی را تشدید کند و آن را از بحران سیاسی داخلی خارج نکند.