چهارشنبه 6 تیر 1403

سپاهان در ورزشگاه موردعلاقه مورایس در فینال حذفی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سپاهان در ورزشگاه موردعلاقه مورایس در فینال حذفی!

طلایی‌پوشان تحت هدایت مورایس آمار خوبی در ورزشگاه آزادی دارند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان از زمان حضور ژوزه مورایس نتایج خوبی در ورزشگاه آزادی گرفته است و تنها شکست آنها مقابل استقلال بوده است و در دیگر مسابقات به پیروزی رسیده است.

اولین حضور ژوزه مورایس در فوتبال ایران فصل گذشته در بازی با استقلال بود که توانست در ورزشگاه آزادی دو بر صفر آبی‌ها را شکست دهد و به اولین 3 امتیاز لیگ برتری خود دست پیدا کند.

بهترین برد مورایس با سپاهان هم در ورزشگاه آزادی رقم خورد و آنها در بازی با آلمالیق 9 گل به ثمر رساندند و پرگل‌ترین پیروزی طلایی‌پوشان در چند سال اخیر در این ورزشگاه ثبت شده است.

آنها در لیگ بیست و سوم مقابل پرسپولیس به تساوی رسیدند و مقابل استقلال شکست خوردند و این تنها مسابقاتی بود که آنها امتیاز از دست داده‌اند، تقابل با سرخابی‌ها برای مورایس با امتیاز کامل همراه نبود اما در دیگر مسابقات توانستند در این ورزشگاه به پیروزی برسند، آنها در برابر نماینده عراق در لیگ قهرمانان آسیا هم با پیروزی یک بر صفر توانستند یک پیروزی دیگر در ورزشگاه آزادی ثبت کنند.

مورایس تاکنون 5 بار در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده که 3 پیروزی، 1 تساوی و یک شکست کارنامه او بوده است و در ششمین مصاف باید در فینال جام حذفی مقابل مس رفسنجان به میدان برود.

آنها در مسابقاتی که به غیر از استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل رقبای خود قرار گرفتند توانستند به پیروزی برسند و این نکته‌ای امیدوارکننده در کارنامه مورایس به حساب می‌آید.

سپاهان در ورزشگاه موردعلاقه مورایس در فینال حذفی! 2