یک‌شنبه 15 مهر 1403

سپاه زنجان در هفته دفاع مقدس بیش از یک هزار برنامه اجرا می‌کند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سپاه زنجان در هفته دفاع مقدس بیش از یک هزار برنامه اجرا می‌کند

زنجان - ایرنا - معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: طی هفته دفاع مقدس امسال بیش از یک هزار برنامه مختلف توسط سپاه این استان به مرحله اجرا درخواهد آمد.

سرهنگ سید شمس الدین موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه های مختلف در نظر گرفته شده، در طی این هفته در قالب 28 عنوان برنامه توسط کانون ها، پایگاه ها و حوزه های مقاومت با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در سطح استان برگزار خواهد شد. وی یاد و خاطره رزمندگان دلیر و شجاع اسلام و شهدای گرانقدر دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و تصریح کرد: تمام این برنامه ها با هدف آشنایی هرچه بهتر و بیشتر نسل نوجوان و جوان با ارزش های این دوران طلایی و ارزشمند است. موسوی با بیان اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس امسال با شعار "ما قوی هستیم" اجرا می شود، اظهار داشت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مراسم رژه نیروهای مسلح و همچنین بازنمایی یکی دیگر از عملیات های غرور آفرین دوران دفاع مقدس، اتفاق نخواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت، دیدار با آزادگان و جانبازان و مدافعان حرم، حضور در نمازجمعه در شهرهایی که اجازه برپایی دارند، ازجمله این برنامه ها است، افزود: از محوری ترین افرادی که در دفاع مقدس نقش بارز داشتند مادران رزمندگان اسلام و شهدا بودند.

موسوی، با تاکید بر اینکه باید بصیرت خود را در مقابل ترفندهای دشمنان دین و قرآن ارتقا دهیم که در این میان رسانه ها می توانند نقش بارزی داشته باشند، به ایثار و از خودگذشتگی‌های شهدا اشاره و تصریح کرد: شهدا اسوه های اخلاق، شجاعت و شهامت و در واقع قهرمانان واقعی هستند که با نثار خون خود اجازه ندادند دشمنان انقلاب و نظام اسلامی به اهداف نامشروع خود دست یابند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*