سه‌شنبه 17 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری دانشجو

رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر نهضت اسلامی نیجریه گفت: وقتی که شنیدم ایران حمله اسرائیل به کنسولگری‌خود در سوریه را تلافی کرده‌است، بسیار خوشحال شدم و از خوشحالی اشک ریختم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سپاه، در طول 45 سال گذشته مهم‌ترین و بیشترین نقش‌ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده و بسان شجره طیبه‌ای در جای جای ایران اسلامی و فراتر از آن در کل منطقه غرب آسیا سایه افکنده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مستند «پرچمدار» از تولیدات نیروی هوایی سپاه پاسداران به نحوه شکل‌گیری قدرت پهپادی سپاه می‌پردازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست وزیر اسرائیل به خبر تحریم یک گردان از ارتش اسرائیل توسط آمریکا واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که هراس از پس لرزه های رویارویی احتمالی تهران و تل آویو به اوج رسیده، ناظران بر این باورند که اسرائیل به واسطه چالش های حاصل از هفتم اکتبر برای فرار از پس لرزه های شکست اطلاعاتی - امنیتی خود ناچار شده تا به این قمار هولناک دست بزند.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه هیچ فرصتی را برای تبیین سیاست‌ها و مواضع اصولی ایران در مجامع بین‌المللی از دست نخواهیم داد، گفت: دفاع از اصول، ارزش‌ها و ارکان انقلاب و نظام، با صلابت ادامه خواهد یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

الجزیره در یک تایم‌لاین تلاش کرد تا نشان دهد که چگونه از 7اکتبر و در سیر رویدادها تنش‌ها میان ایران و اسرائیل بالا گرفته است. به اعتقاد این شبکه خبری، درحالی‌که اسرائیل و ایران برای دهه‌ها درگیر «جنگ در سایه» بوده‌اند، تنش هایشان در ماه‌های اخیر به نقطه جوش رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دفاع از اصول، ارزش‌ها و ارکان انقلاب و نظام با صلابت ادامه خواهد یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

هوانیروز سپاه یکی از یگان‌های نیروی زمینی است که در سیل سیستان و بلوچستان اقدامات موثری را انجام داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش سوریه با کمک جنگنده‌های روس، شماری از مقرهای گروههای تروریستی را در استانهای حلب، دیرالزور و حمص منهدم کرد و چندین تروریست از جمله چند سرکرده داعش را از پای درآورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش سوریه با کمک جنگنده‌های روس، شماری از مقرهای گروههای تروریستی را در استانهای حلب، دیرالزور و حمص منهدم کرد و چندین تروریست از جمله چند سرکرده داعش را از پای درآورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

به اذعان کارشناسان، عملیات 26 فروردین 1403 بزرگترین حمله پهپادی تاریخ لقب گرفت. به همین بهانه این گزارش به عملیات‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پرداخته است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که سپاه در عملیات وعده صادق از تسلیحات قدیمی خود استفاده کرد، رژیم صهیونیستی ناچار شد هر آنچه خودش و شرکای دیگرش داشتند را برای دفاع در برابر حمله پرحجم ایران بکار بگیرد که همین، موجب افشای اطلاعات مختلفی از توان عملیاتی آنها شد.