چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری تسنیم

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با درود به روح تابناک همه گلگون کفنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، توفیق روزافزون آن نیروی الهی را در راستای تحقق حداکثری اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تا ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) از خداوند منان مسئلت می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نرگس عبدلی - بعد از هجوم رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، و بعد از هشدار مقامات ایرانی به رژیم صهیونیستی که این اقدامشان پاسخی در خور را از جانب ایران به دنبال دارد؛ اسرائیل و غربی‌ها گمان می‌کردند که تهدیدات ایران در حد یک بیانیه باقی بماند و اجرایی نشود یا اگر اجرایی بشود با یک فاصله و در سطح کوچکتری انجام بشود و تلاش میکردند از آن اعتبار زدایی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیام تاریخی و به موقع معمار کبیر انقلاب اسلامی در 29 فروردین 1358 حیات دوباره‌ای بر کالبد ارتش انقلابی دمید و با حمایت قاطعانه خویش مشت محکمی بر دهان مزدوران داخلی و بدخواهان ایران عزیز کوبید. این درایت و دوراندیشی حکیمانه بنیان گذار جمهوری اسلامی، زمینه ساز نقش مهم ارتش در دوران 8 سال دفاع مقدس شد و غیور مردان ارتش با شجاعت و ایثارگری مثال‌زدنی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح همچنین از اعمال یک ماه کاهش خدمت سربازان ماهر در سال جاری خبر داد. مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت:‌برنامه‌ریزی شده که در سال جدید صد درصد سربازان که اعزام می‌شوند 5 مهارت عمومی که شامل مهارت کسب و کار، سواد حقوقی و مالی سواد رسانه‌ای و اینترنتی، آموزش مهارتی، سبک زندگی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اولاف شولتز، صدراعظم آلمان در پایان سفر خود به چین با شی جین پینگ، رئیس جمهور این کشور در پکن دیدار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل حزب مجمع ایثارگران نوشت: پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل که برآمده از حق دفاع مشروع بود، لذا لازم است به فاز دیپلماسی فعال و استفاده از تمامی ظرفیت‌های حقوقی و بین‌المللی ورود کنیم تا از اقدامات احتمالی اسرائیل پیشگیری به‌عمل آوریم.

خبرگزاری تسنیم

دانشگاهیان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی عصر روز گذشته در حمایت از عملیات تلافی‌جویانه وعده صادق کشورمان علیه رژیم صهیونیستی در این دانشگاه تجمع کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بازیگر سریال «مشاور» گفت: همه باید بدانند ما حمله نکردیم بلکه ما رژیم صهیونیستی را تنبیه کردیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر سابق پاکستان گفت: حمله ایران به اسرائیل، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی اش را شگفت زده کرد. پاکستان و دیگر کشورهای مسلمان باید در کنار ایران بایستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وَ سَیَعلَمُ الَذِینَ ظَلَمُوا أَیَ مُنقَلَب یَنقَلِبُونَ و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند. (شعراء - 227) «وعده صادق» سکوت و تسامح جانبدارانه و غیر عادلانه کشور‌های مدعی حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از شعارهای نوشته‌شده روی موشک‌های ایران قبل از شلیک به سوی تل‌آویو منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یحیی ابراهیمی درباره تأثیر حمله ایران به اسرائیل بر کشور گفت: قبول دارم که جنگ باعث نگرانی و استرس مردم خواهد شد ولی نباید از یاد ببریم که ما شروع‌کننده نبودیم و پاسخ به عمل دشمن دادیم و این حق ما بود و اگر این روال را در پیش نمی‌گرفتیم، آن‌ها گستاخ‌تر می‌شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در شرایطی که سران تل آویو همچنان باانتشار اخبار گمراه کننده در بهت وناباوری عملیات پرصلابت وعده صادق سپاه پاسداران فرو رفته‌اند، یک مقام بلندپایه ایرانی به تهدیدات روانی دشمن واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت امروز توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور ونزوئلا خطاب به آمریکا نوشت: «اگر هر طرف دیگری به سفارت ایالات متحده در هر شهر دنیا حمله کند، واشنگتن چه خواهد کرد؟»