چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه گسترش

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر ضرورت تسریع در انجام و پایان دادن به پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها، اعلام کرد که سال جاری باید با سرعت بیشتری اقدامات لازم را انجام داد و این سال به عنوان سال طلایی برای این پروژه در نظر گرفته شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر دفاع در پیامی تاکید کرد: همکاری و مشارکت ارتش با سایر نیرو‌های مسلح به ویژه تعامل مثال‌زدنی با سپاه منجر به خلق صحنه‌های بدیع و باشکوهی گشت که نمونه بارز و موفق آن در اجرای کامل و بی نقص عملیات «وعده صادق» محقق گردید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گزارش روزنامه هاآرتص، اطلاعات حساس در سیستم‌های رژیم صهیونیستی هک شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست سه جانبه عهد با حضور مدیران سازمان بسیج دانشجویی‌، مسئولان نواحی کشور، مسئولان نمایندگی ولی فقیه و مسئولان بررسی و پیگیری نواحی بسیج سراسر کشور در اردوگاه سیدالشهدا علیه السلام آبعلی برگزار شد. در ابتدای این نشست هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی ضمن خیر مقدم اهداف و مختصری از برنامه نشست را برای حاضران تشریح کردند و سپس سردار یوسفوند،...

وب‌گاه فرارو

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: «برای به سرانجام رساندن و نهایی کردن پروژه فیبر نوری در سال‌جاری باید با حداکثر سرعت حرکت کرد و امسال سال طلایی برای این پروژه است.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خارجه اسرائیل: تل‌آویو به دنبال حمله دیپلماتیک به ایران است / به 32 کشور پیام فرستادیم / پیش از آن که خیلی دیر شود، ایران باید متوقف شود وزیر امور خارجه اسرائیل با هراس از قدرت برنامه موشکی و پهپادی ایران در نامه‌ای به 32 کشور خواستار تحریم برنامه موشکی ایران و قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست تروریستی این کشورها شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه فرانسوی «فیگارو» پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به حمله موشکی اسرائیل به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را یک موفقیت راهبردی بزرگ برای تهران دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی نوشت: درخشش ارتش جمهوری اسلامی ایران با همراهی سایر نیروهای مسلح در عرصه‌های ماموریتی به ویژه وحدت با سپاه منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی به فرمانده کل ارتش عملیات «وعده صادق» را مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش حزب الله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد. پیام سرلشکر باقری خطاب به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به این شرح است: 29 فروردین ماه یادآور جانفشانی و مجاهدت‌های سترگ غیور مردان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«یسرائیل کاتس» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس از نامه به 32 کشور جهان و درخواست از آن‌ها برای اعمال تحریم علیه برنامه موشکی ایران و تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران ایران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر عنابستانی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 28 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تقدیر از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عملیات غرورآفرین «وعده صادق» همینه پوشالی رژیم صهیونیستی را در دنیا شکست. وی بیان کرد: همان...

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه در پیام تبریک فرا رسیدن روز ارتش به سرلشکر موسوی گفت: درخشش ارتش با همراهی سایر نیروهای مسلح در عرصه های ماموریتی به ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه اسرائیل با هراس از قدرت برنامه موشکی و پهپادی ایران در نامه‌ای به 32 کشور خواستار تحریم برنامه موشکی ایران و قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست تروریستی این کشورها شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه در پیامی به سرلشکر موسوی روز ارتش را تبریک گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«سابرینا سینگ» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در گفت‌گویی در پاسخ به این که آیا آمریکا در صورت پاسخ نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران در پی عملیات «وعده صادق»، از این عملیات حمایت خواهد کرد یا نه، گفت: ما نمی‌خواهیم شاهد گسترش جنگ غزه و اسراییل در منطقه باشیم و این دلیل مستقر کردن جنگ‌افزارهایمان در منطقه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت دفاع آمریکا با تلاش برای کم اهمیت جلوه دادن پاسخ مشروع ایران به اقدامات متجاوزانه اسرائیل طی حمله گسترده موشکی و پهپادی شامگاه شنبه به اراضی اشغالی، تلویحا اشاره کرد که آمریکا در پاسخ نظامی احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران شرکت نخواهد کرد.