چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه خبر آنلاین

یحیی ابراهیمی درباره تأثیر حمله ایران به اسرائیل بر کشور گفت: قبول دارم که جنگ باعث نگرانی و استرس مردم خواهد شد ولی نباید از یاد ببریم که ما شروع‌کننده نبودیم و پاسخ به عمل دشمن دادیم و این حق ما بود و اگر این روال را در پیش نمی‌گرفتیم، آن‌ها گستاخ‌تر می‌شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در شرایطی که سران تل آویو همچنان باانتشار اخبار گمراه کننده در بهت وناباوری عملیات پرصلابت وعده صادق سپاه پاسداران فرو رفته‌اند، یک مقام بلندپایه ایرانی به تهدیدات روانی دشمن واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت امروز توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور ونزوئلا خطاب به آمریکا نوشت: «اگر هر طرف دیگری به سفارت ایالات متحده در هر شهر دنیا حمله کند، واشنگتن چه خواهد کرد؟»

وب‌گاه الف

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: با صبر استراتژیک پس از جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد زمینه را برای انتقام گرفتن در داخل و خارج کشور آماده کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله «سید احمد خاتمی»، با اشاره به حمله موشکی و پهپادی ایران به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی، گفت: در آیات قرآن کریم، خداوند متعال با اوصافی مانند قاهر، قهار، ذوانتقام و شدیدالعقاب وصف شده است که ذات مقدس رُبُوبی دارد. اما انتقامی که در بشر وجود دارد با خداوند متفاوت است. انتقام بشر برای تَشفی و خُنک شدن دل و انتقام خداوند مجازات کردن اوست؛ بنابراین...

وب‌گاه عصر ایران

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، در واکنش به حمله نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی معجزه انقلاب اسلامی بوده و بررسی تاریخ ایران پیش از قاجار تاکنون نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی نقطه پاسخگویی به استکبار بوده و این موضوع قطعاً شایسته تقدیر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌موشک کلاهک بارشی (بارانی) که در حمله سپاه به اسرائیل استفاده شد، چیست و چگونه عمل می‌کند؟ موشک کلاهک بارشی (بارانی) که در حمله سپاه به اسرائیل استفاده شد، چیست و چگونه عمل می‌کند؟ عملکرد این کلاهک‌های بارشی اینگونه خواهد بود که 80 ریز مهمات با مواد فوق انفجاری RDX در محدوده گسترده پس از اینکه کلاهک به ارتفاع مد نظر رسید، پخش می‌شوند و فقط باید به زیر زمین رفت تا از آبشار موشکی در امان...

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی وقایع و اتفاقات فقط متعلق به دوره و زمان خود نیستند بلکه می‌توانند بر سال‌های آتی و حتی نسل‌های آینده اثرگذار باشند. این گونه اتفاقات، تاریخ یک ملت و کشور را رقم می‌زنند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که برای به سرانجام رساندن و نهایی کردن پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در سال جاری باید با حداکثر سرعت حرکت کرد و امسال سال طلایی برای این پروژه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد: با تاکید بر اینکه نمی خواهیم شاهد تشدید درگیری میان تهران - تل آویو باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه به دفاع از اسرائیل متعهد هستیم.، گفت: برای همه روشن کرده ایم که می خواهیم شاهد کاهش تنش باشیم، نمی خواهیم تشدید بیشتر درگیری را ببینیم.

خبرگزاری تسنیم

موشک‌هایی که آسمان اسرائیل را درخشان کرد، هزاران کیلومتر طی کردند تا حر‌ف مهم سازنده‌شان را به اسرائیلی‌ها گوشزد کنند: «اینجا مدفن کسی است که می‌خواست اسرائیل را نابود کند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع اسرائیل خبر داد. در این ویدئو اولین واکنش اسرائیلی‌ها را به حمله ایران مشاهده می‌کنید / منبع: همشهری آنلاین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت هواپیمایی قطر (قطر ایرویز) دوشنبه شب اعلام کرد که پروازهای خود به ایران را از سر گرفته است.