چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج اساتید خواستار تبیین ابعاد مختلف عملیات تاریخی وعده صادق از سوی اساتید دانشگاه برای اقشار مختلف کشور شد.

وب‌گاه عصر ایران

سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیامی به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش عملیات «وعده صادق» را مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش حزب الله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و گفت که انتظار میرود برای پیشگیری از هرگونه ماجراجویی دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی بر افزایش توانمندی‌های دفاعی و استمرار آمادگی‌ها بیش از پیش مراقبت و اقدام نمایید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی زمینی ارتش در واکنش به احتمال تهدید اسرائیل علیه کشورمان تصریح کرد که امروز آمادگی کامل داریم، رژیم منحوس اسرائیل بداند ما قاعده جدید ایجاد کردیم که پاسخ شرارت های آنها را خواهیم داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عصر امروز مردم و دانشجویان در مقابل سفارت اردن دست به تجمع و اعلام انزجار از خیانت کشور اردن خواهند زد. این تجمع ساعت 17 در مقابل سفارت اردن واقع در خیابان حسن سیف، خیابان دوازدهم برپا خواهد بود. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب 25 فروردین ماه 1403 با انتشار اطلاعیه‌ای، از انجام عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید منیر حسین گیلانی از وزرای اسبق کشور پاکستان، حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل را دستاورد بزرگی برای جمهوری اسلامی توصیف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئول صهیونیست در اظهاراتی اذعان کرد منافع ایران در خارج را هدف قرار می دهد. مسئول صهیونیست در اظهاراتی اذعان کرد منافع ایران در خارج را هدف قرار می دهد. به گزارش عرشه آنلاین، یک مسئول صهیونیست اذعان کرد که ایران منافع متعددی در منطقه داد و این مساله باعث می‌شود که گزینه‌های پیش روی رژیم صهیونیستی برای اقدام متعدد باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس با کلیات و جزئیات طرح اصلاح ماده 104 قانون مجازات اسلامی در مورد تشدید مجازات سرقت‌های زیر 20 میلیون تومان موافقت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پیام سرلشکر باقری خطاب به فرمانده کل ارتش آمده است: حافظه تاریخی انقلاب اسلامی و ملت ایران گواهی می‌دهد ارتش سرافراز و مقتدر در صحنه‌های مختلف و حساس جهاد و ایثار در هشت سال دفاع مقدس و سال‌های پرفراز و نشیب پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، همواره در حراست از ملت و مملکت درخشیده و تاکنون هزاران شهید تقدیم کشور کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست وبیناری رئیس سازمان بسیج اساتید با حضور بیش از 300 نفر از مسئولین کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور برگزار شد. در این نشست سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران و مسلم معین معاون فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین با ارائه سخنرانی‌هایی ابعاد تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی جمهوری اسلامی ایران را تبیین کردند. محمدرضا مردانی در ابتدای...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی فرا رسیدن 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر گرانقدر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به سرلشکر موسوی، روز ارتش را تبریک گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

باقری در پیام به فرمانده کل ارتش عملیات «وعده صادق» را مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش حزب‌الله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بیانیه‌ای به مناسبت روز ارتش، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران یادآور شد: این نیرو در راستای تحقق حداکثری اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تا ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) تلاش می‌کند. دراین بیانیه آمده است: پیام تاریخی و به موقع معمار کبیر انقلاب اسلامی در 29 فروردین 1358حیات دوباره‌ای بر کالبد ارتش...

وب‌گاه الف

رئیس سازمان انرژی اتمی در نشست مشترک با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فناوری هسته‌ای می‌تواند موجب ایجاد ارزش افزوده مضاعف شود و در بسیاری از موارد این فناوری می‌تواند مانع خام‌فروشی مواد اولیه شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به فرمانده کل ارتش عملیات «وعده صادق» را مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش حزب الله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و گفت که انتظار میرود برای پیشگیری از هرگونه ماجراجویی دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی بر افزایش توانمندی‌های دفاعی و استمرار آمادگیها بیش از پیش مراقبت و اقدام نمایید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به فرمانده کل ارتش عملیات «وعده صادق» را مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش حزب الله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد.